Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, November 24, 2006

MAHA 2006

Pengalaman yg best tentang MAHA 2006:

1. Pameran paling best yg penah aku pegi.
2. Pameran paling memakan masa utk dilawati. Aku pegi smlm dr pukul 12 tgh hari sampai 9 malam. Bayangkan..
3. Pameran paling besar yg penah aku lawat.
4. Pameran yg paling memberikan pengalaman yg adventure. Selesa sgt2 bila dlm khemah ber'aircond', kdg2 panas terik bile kat luar, kdg2 hujan lebat dan kadang2 sakit kaki yg tak terhingga. Paling adventure sbb naik tram yg penuh sesak. Best woo, siap bleh lumba2. Haha..
5. Pameran yg ade segalanya. Dr makanan, pokok, binatang, jentera dan produk2 yg best.
6. Pameran yg paling mendapat sambutan menggalakkan. Traffic jam 1 jam lbh slps tol Serdang, sbb tu sampai kul 12 tgh ari, kalau tidak mesti lagi awal dah sampai.
7. Pameran yg paling membuatkan kita byk berjalan. Sape2 tak kuat berjalan aku nasihatkan korang takyah gi.
8. Pameran paling seronok yg penah aku lawati. Seronok tgk ramai org dtg bawak family masing2 walaupun sesak.
9. Pameran tanpa mengira umur. Tua, muda dan kanak-kanak.
10. Pameran yg paling berbaloi utk dikunjungi. Walaupun awal2 terperangkap dlm traffic jam, parking jauh, kena jln jauh, kawasan yg nak lawat byk,besar dan jauh2, kena berebut naik tram dgn van, berhujan, berpanas dan sebagainya, aku yakin ini mmg berbaloi.

Itulah serba sedikit pasal MAHA 2006 yg aku lawati dgn mak n adik2 aku serta 1 family sepupu aku n pakcik, makcik dan jugak Uwan(nenek) aku. Tabik giler kat nenek aku yg masih kuat jln jauh tanpa mengadu penat.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...