Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, March 30, 2007

bla bla bla

Ntah nape skrg ni aku malas nak update blog ni. Tak serajin dulu. Kalau dulu2 pantang abis hari je sure aku dok update mcm2. Sampai la ade yg bengang sbb dpt notification email byk sgt. Ye ar, dulu2 aku update blog sehari sampai berpuluh kali. Haha. Tp bukan salah aku kalau kwn2 dpt email notification tu, diorg yg salah sbb tak off notification tu. Ataupun diorg tak reti nak off cmne. Hehe. Jahat lak aku ni..



Sbnrnye malas nak tulis sgt sbb ramai yg baca. Segan ler kalau kena tegur... Tu yg slow skit tu. Hehe. Tulis tu tulis gak la skit2 tp tak detail. Tp kalau bende best sure kena letak la. Oklah, dah makin mengarut lak aku ni. Nak stop ni sbb nak tgk Kyle XY. Bubbye..!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...