Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, August 03, 2007

soalan cepumas!

Aku pegi interview untuk KPLI 2 hari lepas. Mula2 tu normal la kan, sesi berkumpulan. Bila masuk interview utk individu, sebaik saje aku duduk, seorg interviwer pompuan ni tanye kat aku.









Interviewer : So Hazilah, are you still single?



Aku : (Dalam hati aku, "mak oi, soalan cmni die tanye aku?", and aku pun jawab la sebaik mungkin. Ape yg aku jawab? Ade la.. Hahaha.)







Pastu dia tanye lagi...



Interviewer : Do you have someone in your mind right now?



Aku : (pandai2 la aku jawab.. huhu.)







Interviewer : Some people think that university is the place to find a perfect husband. What do you think about that?



Aku : (rahsia jugak jawapan aku, hehe..)



Interviewer : (dia ulas jawapan aku tu pastu dia tambah, "susah nak cari lelaki yg btul2 baik skrg ni sbb most of them end up at pusat serenti..", sambil dia senyum kat interviewer lelaki kat sebelah dia.)









Lepas tu baru la diorg tanye soalan yg normal. Bagi aku soalan awal2 tu mmg tak normal punye soalan! Dah la lama plak tu dia berkisar kat bab tu.. huhu. Very personal, saje je diorg nak korek..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...