Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, September 02, 2007

Merdeka di HKL

Merdeka aku kat umah, tgk dlm tv. Hehe. Pagi tu pun sama, tgk perbarisan dlm tv gak. Tp abis je tgk tv, 1 family trus berangkat ke KL. Highway dr Seremban ke KL ok je tp dr KL ke Seremban, mak oiii.. Traffic jam spjg jln smpaila exit ke PD. Org KL ramai turun PD la tu.. Mandi-manda. Kitorg lak ke KL nak lawat Rozi kat HKL.



Sampai KL, singgah dulu umah Mak Long aku kat Desa Pandan, pegi HKL sekali dgn Mak Long n Kak Ngah. Stop jap kat KLCC. Kat HKL, sepupu aku tu duk kat Institut Kaji Saraf Tunku Abdul Rahman. Sedih giler tgk die.. Ramai kwn2 die n sedara-mara yg dtg melawat. Setakat ni die just boleh gerak tgn n kaki belah kanan je. Mata pun blom bkk tp die bleh dgr, phm n ingat semuanye. Lepak kat hospital smpai dkt nak Maghrib, bosan gak la sbb panas n takde tmpt duduk. Nak hilangkn bosan, aku merayap je keliling hospital tu. Lawak skit bile lalu kat wad psikitari, hehe..



Dr hospital balik semula ke umah Mak Long. Malamnye kuar ke Tasik Titiwangsa dgn sepupu2 n anak2 sedara. Bwk 8 org kanak2 riang (7 anak sedara+1 sepupu paling kecik), semua ligat giler, nasib baik tak ilang tgh org ramai. Nasib baik gak la dah suh pegang tgn masing2. Keadaan kat Eye On Malaysia tu, ramai giler2 manusia. Jalan nak masuk pun jam. Inikan plak yg beratur nak naik Feris Wheel tu. Pjg berjela. Pastu ade lak sekor dinasour ni jln2 kat sekitar tu. Anak2 sedara aku ketakutan btul kat dinasour tu. Ape taknye, dinasour tu siap kejar2 pastu nak gigit2 lak. Huhu. Tgk rupa bentuk die pun aku geli. Hehe.



Balik dr Tasik Titiwangsa sume keletihan, ape lg, tido la..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...