Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, June 29, 2008

rindu

Rindu kat sape? Yang sebenarnye aku rindu sgt kat bdk2 kelas aku kat maktab tu. Hampir 2 minggu tak masuk kelas n hampir 2 minggu tu jugak aku tak jumpe diorg. Semuanye gara2 camping. 4 hari Kem Pemimpin Muda Pandu Puteri Kadet kat Gunung Pulai, Johor n 2nd nye plak 6 hari KAGUM Unit beruniform kat Ulu Bendul, Kuala Pilah. Orang lain pegi kelas seminggu aku g KAGUM tu dpt la setlekan skit pasal praktikum tp aku sedap je berenjoy kat Ulu Bendul, siap mandi sungai. Hehe. Camping KAGUM tu mmg seronok la, dapat bergaul dgn wakil2 unit beruniform dari semua maktab seluruh Malaysia. Seribu lebih tu peserta berkhemah kat Ulu Bendul, meriah giler! Yg kat Gunung Pulai tu bosan skit, dah la jauh! Campur dua2 mmg buat aku letih giler. Sepatutnye aku bleh balik umah Jumaat ptg semalam tp aku tak larat nak angkat brg dah, balik2 maktab je aku letak beg, trus mandi dan selamat tido kat atas katil yg dah lama aku tinggalkan. Ptg td baru aku balik umah.
Anyway, sekarang aku dah balik rumah utk 3 bulan, praktikum dah nak mula Isnin ni. Aku akan ke sekolah tiap2 hari utk mengajar Sains n English dan melayan kerenah murid2. So everybody, start to speak English!



1 comment:

Zuliati Yanina said...

darling,i hope u enjoy teaching there k.nway, arghhh, malas aku speking londonggg. melayu sudah.hehe


kamu jika mahu bercuti sila ajak mak budak ini ye.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...