Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, December 29, 2008

it's been a long time...

Hampir sebulan tak update. Dengan laptop yang bermasalah nak access blog ni, buat aku jadi malas nak update. Lagipun busy la, busy dating. Hehe.

KPLI dah tamat, KISSM pun dah abis. Exam pun dpt result. Lame dah dpt resultnye Ted oiii... Sebelum abis KISSM aritu lagi dah kuar resultnye. Pointer boleh la.. Hehe. Itupun member sms bgtau result aku. Tuan punye diri busy dating.

Tarikh keramat 21 Disember 2008, aku dpt tau posting kat SARAWAK. Time tgh dating jugak la member bgtau. Rase gelap jap dunia ni. Perasaan bercampur baur. Sedih, keliru, excited sumenyer ade. Keseronokan dating selepas 10 bulan tak dating tiba2 rase dah nak tamat. Air mata takyah cakap ler meleleh byk mane. Nasib baik ade tempat nak mengadu n luahkan perasaan. Aku nangis puas2 sampaikan dah tak larat nak nangis dah. And until now, still blom tau biler tarikh aku akan fly ke Sarawak. Sementara blom ke Sarawak tu, dating puas2. Nanti tak dpt jumpe dah 10 bulan. Huhu. Tedot, kitorg takde tempat dah nak g. Citer terbaru kat wayang pun dah abis kitorg tgk. Hehe.

Barang2 utk ke Sarawak aku dah packing dlm 70%. Limit luggage 20 kilo, setakat ni brg aku dah 16 kilo. Haha. Aku perlukan berat tambahan, aku pasti sgt brg aku mesti lebih dr limit.

Aku harap masih ade mase untuk diluangkan dgn org tersayang.

p/s: Nak ke Melaka naik Eye On Malaysia. Luangkan mase tgk hutan2 batu ni puas2, esok2 kena tgk hutan yg btul2 hutan.

2 comments:

abg botol said...

Tak per tak per 10 bulan lagi kite akan berdating lagi....alaa mcm tak biase pulak pejam celik pejam celik dah 10 bulan hee heee

hazilahaini said...

tipuuu... 10 bulan tetap lame nak tunggu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...