Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, December 21, 2009

boleh ke tercapai?

Tahun baru Hijrah dah pun masuk hari ke-4. Tahun baru Masihi hanya minggu depan je lagi... Sume orang ada azam masing2. Azam tahun ni dah tercapai ke? Yup, azam aku boleh dikatakan hampir semua tercapai untuk tahun ni. Untuk tahun yang baru ni plak, aku ada azam yg sgt besar. Hahahaha.. Besar tu... Huhu... Memerlukan pengorbanan yg sgt2 besar. Tahun depan ni kena kurangkan enjoy sakan. Banyakkan menyimpan duit. No more overseas. Alamak, Brunei camne yer? Hahahaha.. Azam aku ialah, simpan RM2000 setiap bulan. Aduh! Memang sakit. Tapi mesti dibuat jugak. Boleh ke tercapai? Insyaallah.. Korang doakan la aku ni kuat semangat skit.. Aku ni bukan la boros tapi biler berduit tu terlalu senang hati je nak beli macam2. Huhuhu... Sokongla usaha murni aku ni. Dah sebut kat mak, so kena buat. Usaha tangga kejayaan. Kebahagian memerlukan pengorbanan. Sekian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...