Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, June 17, 2010

laptop rosak

Salam semua..

Maaf sebab dah lama tak update. Menyepi seribu bahasa. Laptop rosak. Taklah kronik sampai hilang semua data, tapi agak dikatakan kronik la juga sebab aku tak dapat nak lihat apa-apa pada skrin. Kesimpulannya, SKRIN ROSAK! Nak ganti yang baru, akan makan duit dalam RM 800, so aku decide utk beli yang baru. Cuti kat rumah aku minta belas kasihan adik-adik utk guna laptop diorg utk online. Kesian jugakla aku time takde laptop. Bosan nak kena pinjam brg org. Aku ni bkn jenis yg suka pinjam2 ni. Akhirnya aku beli je la...


Bukan laptop, tetapi NETBOOK. Lebih kecil, ringan, mudah dibawa ke mana-mana, bateri tahan lebih 5-6 jam dan yg paling best, harga lebih murah daripada laptop. Laptop aku yg lama ada lagi kat rumah, sape nak beli sila contact aku yer.. Tapi hard disk dah takde, adik aku dah amik utk ganti dengan hard disk PS3 dia yg dah rosak. Semua data-data dalam tu dapat diselamatkan, aku pindahkan semuanya ke dalam external aku yg sebesar 500 gig. Taktau la nak buat ape dengan external sebesar tu... Letak movie banyak2 pun tak luak lagi space. Jom tengok netbook aku yg baru. Lenovo S10-3.


Ini je yg termampu... Bajet ciput je, bawah RM1500. Huhuhu..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...