Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, May 13, 2007

Lagi 2 hari umur akan makin meningkat. Arini penatla, siang td pegi Seremban. Mak nak gi Terminal 1 tgk tiket bas nak gi Alor Setar awal bulan depan. Pastu lak Baby shopping barang2 nak masuk matrik. Oh ye, Isnin ni Baby dah nak masuk matrik. Ala.. Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan je, mcm aku dulu gak. Sama gak dgn adik aku yg Syaza tu. Dekat je dgn umah, bape belas minit je. So lepas ni aku tinggal sorang! Tp bln dpn saza balik.. I want my souvenier from UK! Huhu..


Teringat lak, best tul zaman matrik aku dulu. Kedua best selepas zaman study kat UTM. Praktikum mate yg sgt best! Kuliah paling best! Praktikum paling kecoh! Kuliah yg paling bising! Sume nye.. Hahaha.. Kalau tak caya leh tanye member2 satu praktikum aku dulu. Ada ramai dalam frenster ni, laki pompuan sume ade. Yang paling best time beraya. Aku bawak semua 30 org bdk praktikum aku dtg umah. Pastu kitorg beraya plak ke Seremban, umah member sorang lagi. Sumernye bersama-sama dan beramai-ramai. Praktikum yg meriah la katekan.. Tak skema langsung! Asik enjoy je kejenye. Dlm kelas n kuliah mesti takleh senyap. Asik bergurau. Huhu. Rapat.


Berbeza lak dgn zaman kat UTM. Kat UTM kwn2 baik satu course tak ramai. Tak mesra sgt. Aku dgn kwn2 aku berempat baik dgn bdk2 yg luar dr course kitorg. Bdk elektrik, alam bina, geoinformasi, sains kom, mekanikal dan jugak mamat2 yg berniaga kat cafe. Yg peliknye tu, diorg sume lelaki. Hehe. Yup, kwn2 di luar kelas sumenye lelaki plus 3 pompuan yg mmg kwn baik aku. Kdg2 terase segan bile kuar mkn sbb terase mcm org lain tgk kat kitorg. Yelah, tiap2 hari mkn dgn bdk laki, kdg2 bertukar2 dan kdg2 bertambah. Tp besenye pakcik makcik kat tempat kitorg mkn tu paham kitorg cuma kwn baik, maybe bdk2 UTM yg tak kenal kitorg je mesti pikir yg bukan2. Yang pastinya, best bergaul dgn bdk lelaki!

Kebaikan dan keburukan yg aku dpt bergaul dgn bdk laki. Hehe.

- diorg kasar, tak mudah amik hati. aku pun terikut rentak diorg,  gurau cara ganas.
- open minded nak mampos! sabar je la aku.. kdg2 tak sanggup nak dgr tp pekakkan je telinga.
- mempengaruhi aku dgn minat diorg. bola bola bola 24 jam non-stop. waktu mkn cite bola, aku nak tido pun diorg bg update result match. huhu.. kdg2 dipaksa rela temankan diorg tgk bola pg2 buta. aku tak pegi diorg kate takleh sbb nnti takde sape nak respon klu diorg kutuk. aku ni kuat melawan. diorg suka kutuk player hensem2, aku backing balik. haha.
- aku jd takde perasaan. slalu sgt aku jd bahan target, kena buli, kena kutuk n mcm2 lg so aku dah pandai defend diri. hehe.
- rapat dgn diorg, aku dpt selami diri diorg. mcm2 yg aku tau dan paham skrg ni! haha.
- boleh gurau ape saje. diorg ganas, aku pun ganas gak. bkn perbuatan, bahasa je. tak penah plak aku pukul member2 aku tu.. walaupun kdg2 terase nak buat sbb geram+sakit hati. huhu.
- baru bleh tau diorg bertanggungjawab. kalau ajak aku teman diorg tgk bola pg2 buta pun, diorg pastikan amik aku pastu balik antar kat blok dgn selamat. kat mamak pun bila tgk bola, sbb ramai bdk2 laki lain, diorg make sure aku selesa dan tak kena kacau. tempat duduk pun ikut keselesaan aku.
- dpt bertukar2 pendapat tentang pandangan diorg terhadap pompuan.


dan.. BANYAK LAGI! TERLALU BANYAK!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...