Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Tuesday, May 15, 2007

thanks

Terima kasih kepada semua yg antar sms n komen kat frenster utk wish birthday. Dari pukul 12 tengah malam td sampai la ke tengah hari, ada je sms. Pastu petang2 check frenster pun ada komen n mesej yang wish 'happy birthday'.


Tapi dalam banyak2 tu, yang paling menarik perhatian aku ialah email 'jemputan kawin' dari salah seorang kawan kat UTM dulu, Azroy (ni nickname dia je, nama btul baik. hehe.. kat frenster letak Lat.). Yup, kad kawin online, alasan dalam email tu cakap setem mahal! Terkejut gak dapat email ni. Cepatnya mamat ni nak kawin. Baru je bulan 12 aritu aku jumpa dia kat Penang. Masa tu dia bagitau dia nak tunang, ni nak kawin dah rupanya. Bagusla tu.. Tahniah.


Lat ni aku jumpa kat Vypress masa kat UTM dulu. Budak Science Com. Dia dengan beberapa org lagi kwn2 dia hacked internet kitorang masuk Kolej 13 nye chatroom. Yelah, Kolej 13 semua pompuan, jadi playboy la.. Hehe. Dia guna nama tu la, Azroy untuk nampak playboy. Gila btul chatting dengan dia ni sampai budak2 chatroom gosip macam2 bila bdk2 ni dpt tau aku bg no phone kat dia. Ntah ape2 je diorang pikir macam2 padahal awal2 lagi dah tau mamat tu ada awek. Budak fakulti aku lak tu, kenal dari sekolah menengah. Gila ape aku nak kacau. Bukan chatting dengan dia je, dengan kawan2 dia gak cam Asak n Shark. Tapi kawan2 dia tu rapat dengan kawan2 aku yang lain, sbb tu aku rapat dengan dia. Pastu kenal dengan 2 orang kawan dia tu dulu sebab teman kawan aku jumpa Shark. Esoknye ikut kawan aku gi pasar ramadan dgn Shark n Asak lak. Lepas dah kenal, sama2 lak main bowling dengan geng2 aku. Tapi si Azroy ni je, pemalu la konon taknak kenal.. Last2 dengan inisiatif kawan baik dia Shark, kena paksa ikut kitorg main bowling. Haha. Bermula dengan tu, slalu la chatting. Kawan la katekan.. Boleh cite macam2. Penah buat rekod chatting kat Vypress 7 jam non-stop. Stop pun kejap je, untuk sembahyang subuh pastu sambung balik. Haha. Pastu 1 sem dia dengan2 dia takde kat UTM sebab praktikal. Dia praktikal kat tv3. Chatting jugak kitorg hari2. Sem depannye jumpa balik. Dah jadi geng macam kawan2 aku yang lain gak la. Penah ramai2 main bowling, lawan Daytona, makan2 (aku penah kena blanja dia.. huhu..). Dia pun penah suruh aku bg pinjam mop. Aku gi curik mop makcik yang sapu blok pastu bg kat dia. Pastu dia amik tak nak pulang balik, kata aku yang curik. Jahat giler..! Aku pun penah kantoi mase kuar tgk wayang dgn seseorg. Bertembung masa kuar wayang, cite yg sama, terkedu dua2. Hehe. Ala, dia pun kantoi sama, kuar dengan kawan aku. Nasib baik aku baik, tak citer kat awek dia. Hehe. Dia grad awal satu sem dari aku. Last jumpe pun masa hari dia dengan kawan2 aku grad.


Masa kat Penang aritu, ntah macam mane 1 malam tu bleh tinggal kat hotel kat Tanjung Tokong, aku tau itu area umah dia. Malam tu sesat nak carik gerai makan, so sesat la.. Terus aku call dia tanya jalan untuk balik hotel. Lps balik makan dia ajak jumpa dia kat gerai seberang jalan depan hotel tu. Rupa-rupanya umah mamat tu depan hotel tu je. Haha.. Tak sangka.. Aku ajak sepupu aku teman. Mamat tu ajar aku panjat divider jalan utk seberang jalan. Giler besar divider batu tu. Jalan pun besar, 4 lorong. Selamba badak je aku dgn sepupu aku ikut dia panjat. Nasib baik tak terbunuh. Hehe. Mase kat gerai tu la dia cite dah nak tunang. Hehe.. Aku lmbt tau sbb dah lama tak chatting dgn dia. Padahal Fizah dah lama tau dah.. Huh.. Itulah salah seorang member baik.. Nak kawin dah.. Kawin lak dengan org Ipoh, org yg sama sejak skolah. Setia dia ni walaupun cam playboy, ramai tul kwn pompuan.. Hehe. Lps ni takleh nak kacau dia dah, dah ada bini. Hehe.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...