Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, July 12, 2007

few notes...

erm.. lama btul tak update blog ni. modem pc kat umah terbakar. bkn modem je, dgn kabel pun terbakar skali. hahaha. apply streamyx  bulan lepas tp ade masalah lak dgn kabel TM. dah la aku bersungguh-sungguh mengadap akak kat TM point tu. sampaikan akak curtomer service kat TM point tu segan kat aku sebab aritu dia yg meyakinkan (btul ke aku eja ni ek?)aku bleh dpt streamyx. bile dia dpt tau kabel kitorg ada problem, sungguh2 dia call aku mintak maaf tp dia usahakn jugak la. skrg tunggu je la akak tu wat follow up dgn engineer TM. wat masa ni online guna laptop mak ataupun laptop Saza. malas ar nak tukar modem yg dah terbakar tu. dah la tu modem dr pc aku! huh!







oh ye, ingat tak aritu aku amik exam MTeST utk apply KPLI? exam yg susah giler tu. mmg tak confident langsung lps exam tu. satu paper je confident, iaitu Math. hehe. yg lain sume aku tembak. tup2 semalam check kat web MOE, aku dipanggil interview 1 hb depan. Alhamdulillah.. doakan aku score interview ni. risau gak ni, orang lain amik test 4-5 kali pun tak penah2 dpt interview, ni aku dah dpt interview tp nak score interview tu yg risau plak. mlm td dah start study dah.. bukak buku sejarah form 5. hehe. kena wat btul2 ni, ada karangan nak kena tulis. tu blom lg prepare utk interview individu dgn berkumpulan. mcm2 topik bermain kat kepala ni. tak tau nak baca ape. nampaknye salah satu nak kena baca balik buku Pelan Induk Pembangunan Pendidikan. aduh..!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...