Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Tuesday, July 17, 2007

weekend

Sabtu



Pagi ni awal2 lagi dah kuar rumah pegi Seremban utk tgk movie Harry Potter yg terbaru. Tiket adik aku Saza dah book hari Khamis tu lg sebab takut gak kalau wayang full. Mmg btul sangkaan kitorg, blom pukul 10.30 am, dah ramai bdk2 yg beratur. Bagus jugak kitorg book awal2. Saza jadi org first dalam barisan so kitorg tak amik pun tiket yg booking tu sbb seat tak best. Kitorg pilih seat yg lain. Macam tu la penangan Harry Potter. Salah seorg adik aku mmg die hard fans Harry Potter ni iaitu Baby. Kesemua 6 buah buku tu dia beli and buku last tu pun dia dah order, akan dpt hujung bulan ni sebaik saje pelancaran buku tu kat UK. Movie pun tak penah missed. Sbbkan ada die hard fans tu, dia lah yg belanja kitorg. Hahaha. Movie Harry Potter sebelum  ni pun dia yg blanja gak. Hehe. Asalkan Harry Potter je mesti carik Baby. Itupun pg2 dah tercongok muka kitorg kat Matrik Pilah ni amik dia bawak outing. Overall, citer Harry Potter mmg tak penah mengecewakan. Best. Ade lawak. Full of fantasy. Rase mcm dibuai-buai mimpi. Hehe. Tp aku tak paham la apesal ntah wartawan kat dlm paper buat ulasan Harry Potter kali ni tak best n tak paham. Yang tak paham tu sebabnye mmg bukan peminat Harry Potter n tak mengikuti movie2 sblm ni. Ini movie yg ke-5 wei, klu baru nak tgk yg ke-5, mmg ketinggalan zaman la, camne nak paham! Kalau dah ikut dari awal, sure enjoy sakan.















Ahad



Tanpa dirancang, pukul 12 tgh hari mak aku ajak pegi Shah Alam antar buah manggis utk Hairi. Sblm tu singgah klinik jap, mak aku demam dah nak seminggu dah, kali ni nak amik MC. So, aku la yg kena drive. Takleh nak mengelak lak, malas gak sebenarnye. Hehe. Tak mkn tgh ari pun, trus je bertolak. Berenti kat R&R Seremban je utk mkn. Sampai Shah Alam adik aku blom ade kat umah, pegi Sunway sbb lecturer Jepun dia blanja mkn Sushi pastu main bowling lak. Kitorg lepak je la kat Shah Alam tu, jln2 kat SACC Mall. Pukul 5 lebih baru pegi umah adik aku tu. Lepak2, borak2 sume, kul 6 lebih bertolak balik. Dr Shah Alam sampai ke rumah, ujan je sepanjang jln. Slow2 je la drive. Penat tul la..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...