Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, March 02, 2011

Detox Program


Hampir 2 minggu dah aku tamat program detox Juvanex ni. Sebab ape aku cuba detox ni? Saje ngade2.. Hehe. Saje nak rasa ape rasanya bila buat detox ni. Alhamdulillah, takde plak kesan sampingan pelik dalam seminggu aku makan Juvanex ni walaupun dalam panduan program tu ada disenaraikan macam2 kesan. Semua macam biasa malahan banyak kesan positif yang aku alami. Sejak hari pertama program ni sehingga sekarang ni (dah hampir 2 minggu), aku rasa bertenaga petang2 walaupun selepas balik dari sekolah. Dah 2 minggu jugak aku tak tido petang. Badan rasa segar je. Pastu bila tido malam memang lena dan nyenyak tanpa gangguan. Esoknya bila bangun pun taklah liat macam dulu nak kena amik masa untuk mata ni celik dan baru bangun. Defecation pun lancar setiap hari. Hehehe.

Sape2 yang rasa nak buang toksin dalam badan dan ingin bertenaga semula, disarankan anda menjalani program detox sebanyak 2-3 kali setahun. Cubalah Juvanex ni, walaupun harganya agak mahal (RM120++ untuk kegunaan seminggu) tapi kesannya amat memberangsangkan. Aku bukan nak promote jual Juvanex ke ape, aku citer sebab aku dah cuba dan rasai sendiri kesannya. Lagipun aku beli kat Guardian je benda ni time promotion. Hehehe..

1 comment:

CouLeur de Chiqu3 said...

serius mmg tgh servey2 tgk ape org review pasl product ni..sbb nk cuba..thnks for sharing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...