Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, January 16, 2006

haha... baru mula kelas arini..

    Bgn lewat sbb tido lps subuh. Gi mkn kat Meranti kul 12 pastu balik bilik n siap2 gi kelas kul 2. Gi lab lapor diri jer, tulis nama. Aku n Fizah pilih lab hari Selasa sbb kalau Isnin kitorg clash 2 jam. Dah settle trus gi N24 utk kelas TITAS 2 plak kul 3. Lepak2 borak jap sambil tunggu kul 3. Kelas TITAS 2 kejap jer, satu jam, padahal kelas sepatutnya 2 jam. Aku suka sbb kuliah ringkas, lecturer tak melalut byk n tak baca sebijik-sebijik tranparency. Hehe... Byk songeh lak aku ni. Balik kuliah trus kejakan komputer aku yang tak mau idup dr semalam. Alhamdulillah ptg ni dier ok. Mlm kul 8 kuar mkn dgn kwn2 tersyg, kat tempat biaser la, payung Tmn U. Mlm ni aku kena sakat giler2 lg dgn Syahril, Farhan n Syahmi. Mmg takleh diam btul bdk2 tu, ader jer bende nak sakat aku. Dah nak balik tiba2 Najib call, dier tak dpt carik Kak Emi kat One Utama. Aku suh Syahril tlg carik tp tak dpt gak. Lps mkn Farhan ajak gi CICT tp tgk2 CICT penuh plak so trus balik bilik jer la. Nak tolong Syahril download nota kat e-learning tp tak dpt sbb kena guna kata kunci masuk ape ke jadah ntah, dier pun tak tau so takyah la. Pastu dikejutkan plak dgn hdset Kak emi hilang. Aduh mcm2, sian kat Kak Emi tp nasib baik Najib ader dgn dier. Klu Kak emi sorang2 tak tau la cmner dier agaknya. Sian dier, call pun nangis2. Kul 11 lebih Najib call plak, dier baru lps Kak emi balik. Najib citer mcm2 psl kejadian td, aku pun layan jer, gelak2 pun ader gak. Sian Najib dah pening2. Hehe... Ni tgh tolong search internet pasal Anugerah Diraja utk Farhan plak. Ntah tgh blaja aper ntah mamat ni, aku pun pening nak carik. Hehe... Dah settle. Seronoknyer dpt tolong kwn2...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...