Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, January 01, 2006

New Year 2006

    Happy New Year 2006!!! Tahun 2006 ni tahun yg bermakna bg aku. Tak lama lg aku dah nak abis blaja. Selamat tinggal UTM. Hehe poyo jer.. Padahal baru jer bukak sem yg baru. Bkn aper, aku sedar sekarang ni umur pun dah makin meningkat, tahun ni aku nak masuk 23 dah pada 15 Mei nanti. Aku dapat rasakan diri aku dah makin tua. Tp pemikiran dan gaya hidup aku rasenyer masih blom berumur nak 23 tahun pun. Hehe...



    So, tahun 2006 ni aku nak berfikir lebih positif dah matang. Malas la nak fikir sgt benda remeh temeh ni. Aper2 yg berlaku kat sekeliling aku, aku akan amik dr perspektif yg positif. Aku nak banyak2 kan bersabar dengan segala hal. Mane tau, mungkin kesabaran kita selama ni akan terbalas dengan kuasa Allah. Aku nak jadi happy selalu! Biarlah semuanya berjalan dgn mengikut takdir seperti yg telah ditentukan.



    Aku akan tetap berkawan dgn semua org tak kira org tu baik atau jahat maner pun. Bagi aku semua itu adalah pengalaman yg amat berguna tetapi terpulang pada kita sendiri utk menilai baik dan buruknya dan selagi seorg kawan itu pandai menghormati kita. Lagi pun selama ni aku dah bergaul dgn mcm2 org dan berkongsi pengalaman dgn org sekitar aku ni. Setiap yg jahat tu tak semestinya akan jahat selamanya tetapi org yg baik kita blom tentu lg di mana jahatnya nanti. Setiap kwn2 aku ader keistimewaan diorg yg tersendiri. So, aku amat menyayangi kwn2 dan org sekitar aku ni sgt2.



    Sejak ketiadaan 2 org sahabat baik kat UTM ni, mmg terasa kehilangan sgt2. Rindu sgt2 kat Kak Emi dgn Yana yg dah abis study n tgh berusaha carik keja skrg ni. All the best utk korang. Rindu btul nak lepak2 sama2 dgn korang. Takpela, sudah sampai masanya kita ambil haluan sendiri tp harap2 kita tetap keep in touch sampai bila2.



    Lastly, semoga tahun baru akan membawa sinar baru dlm hidup kita semua.



p/s: Ptg td gi CS jln2 dgn Fizah. Tgk suasana ptg thn baru. Klu kuar mlm sure jam punyer. Jln2 pastu mkn cheese cake kat Secret Recipe saje jeleskan Yana kat umah. Hehe. Pastu gi kaunter perfume test perfume mahal. Aku dah simpan azam nak beli perfume Lancome Miracle. Biler la bleh dpt ek..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...