Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, January 06, 2006

setelah sekian lama tak main bowling..

    Skrg kul 1 pg. Baru je balik dr Skudai Bowl main bowling dgn Fizah n Syahril. Farhan pun ikut skali. So arini main teruk sekali. First game ok la dpt 103 poin tp still kalah kat Syahril n Fizah. Sbnrnyer game mlm ni adalah pertemuan 'one on one with great one' bak kate Syahril. Huh hampeh... Saje je nak lwn aku yg tak terer ni, maklumla duit JPA baru masuk. Td mase mkn mlm, nak mati aku kena sakat dgn bdk2 ni. Diorg kater aku 'Black Metal' sbb mlm ni aku serba hitam. Ntah aper2 ntah bdk2 ni. Mmg aku suka hitam pe, mata pun aku suka make-up hitam. Selama ni selalu jer pki cmni tp skrg lak baru diorg gatal2 kutuk. Syahmi la ketua nyer. Haha...



    Waaa... Biler biasiswa JPA aku nak masuk ni. Syahril nye dah masuk tp aku nyer blom... Tp check kat aimsweb dier kater peruntukan drpd penaja dah diterima tp yuran aku blom ditolak lg oleh bendahari. So maknanye duit baki pun blom masuk akaun lg. Aduh... Kena byk bersabar la..



    Pg ni nak balik umah dah... So lps ni confirm mesti online dr umah plak. Oklah ek.. Brg2 utk balik pun tak packing lg ni tp aku duk mengadap internet plak. Baik aku stop skrg. Lg cepat kemas lg cepat bleh tido. Suasana sejuk sbb hujan kat luar. Huhu! Nite...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...