Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, March 10, 2006

bored!

Seharian jd budak baik duduk kat umah! Najib tepon pun ejek aku pasal bende ni. Hahaha... Takde watpe arini, lepak jer la dpn tv menonton rancangan kegemaran. Lgpun pg2 aku tinggal sorang sbb Mak dgn Kenet gi sekolah. Biler diorg dah balik baru meriah skit tgk tv same2. Tgk muzik2. Tetamu undangan arini, Jericho Rosales! Walaupun aku tak kenal sgt sbb tak layan citer Filipina, tp... Best gak mamat Filipina ni nyanyi lagu Gadis Melayu ek! Hahaha... Ooops! Lupa plak! Tgh ari td Pak Uda aku antar kucing die 3 ekor Ciko, Mok n Debab) sbb die nak gi Setiawan, Perak selama seminggu. 2 ekor kucing tu selamat je sbb dah biaser tinggal umah aku tp si Debab menghilangkan diri. Tido mlm die bkn dlm sangkar, tak tau die lari maner. Mlm plak tgk citer Valentine same2 dgn mak n Kenet. Giler ganas citer tu! Ngeri! Potong2, bunuh2, pecah2 kepala... Huhu! aku mmg tak tahan citer ngeri!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...