Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, March 25, 2006

jom jln2!

Program slps tgh hari, kitorg gi jln2 kat AEON Tebrau City. Bawak Yana n Kak Emi jln2 kat sini. Lgpun Yana nak beli kasut utk konvo, yg lain2 bleh tumpang cuci2 mata n window shopping. Haha! Rata pusing Jusco ni yg besar giler2. Tempat paling favourite bg Yana ialah Vincci. Aku dgn Kak Emi plak busy try kasut. Tak kisah ar maner2 jer yg ader kasut, sumer kitorg try. Huhu lawanye kasut tu biler pki dgn jeans... Tp tak berhasrat nak beli sbb klu aku beli, biler aku nak pki ek? Kang aku pki mesti nmpk lain dr org lain. Kasut tu sumer high heels. Klu aku pki sumer org kan kalah dgn ketinggian aku. Haha. Takpe, dah keja nanti aku beli sumernyer.



Dah penat berjln, mesti berenti jap urut kaki kat mesin urut kaki Osim. Bagus btul style JUSCO ni yg mesra pelanggan. Biler kaki dah ok, sambung jln2 lg! Hehe. Biler dah rasa lapar, kitorg berenti jap kat Secret Recipe, high tea kat situ mkn cheese cake. Bestnye cheese cake... Rase nak lg. Dah kenyang barula beli barang. Ada satu benda wajib yg mesti kitorg beli klu pegi JUSCO. Tak sah klu tak beli bende ni. Kat tempat lain mmg takleh dpt. Ape dier? Hah! Itu rahsia kami... Hehe... Sambil tunggu Kak Emi dgn Fizah solat, aku dgn Yana round seluruh JUSCO lg. Hebat btul kitorg... Tak penat2! Masuk Watson, aku terfikir dah baper lama aku tak beli alat2 make-up. Aritu dah beli bedak dgn blusher tp dah lama btul aku tak beli eyeshadow baru. Nak beli, tp tak tau nak beli color aper. Rasenyer byk color yg aku dah ader. Tp nak beli gak! Huhu..



Balik slps Maghrib, trus gi Taman U mkn mlm. Then, ke Skudai Parade utk bowling. Kali ni Syahril, Farhan dgn Mad join skali. Aku yg dah umumkan persaraan dr arena bowling ni tiba2 ok plak biler main mlm ni. Ntah apesal ntah... Agaknyer klu aku nak main bowling kena pakai baju dgn jeans yg ketat2 kot mcm mlm ni. Hahaha.. Giler!







Img_1263 Sape nak cheese cake???







Img_1270 Urut kaki dulu, pastu sambung jln2 lagi.







Img_1276 Lawanye kasut2 ni...







Img_1295a Kenangan kat tempat bowling.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...