Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, March 09, 2006

tak tido semalaman sbb balik kg punye pasal. Haha!

Pagi Selasa, pegi klas Management pukul 8 pg smpai 10 pg. Mmg seronok klas ni, lecturer aku Cik Riza tersgtlah baik kepada kami. Sayang sgt kat die. Bygkan Khamis minggu lps sepatutnya ader klas mlm tp die batalkan sbb student lain mintak batalkan klas sbb diorg ader test OB esoknyer n kena antar assignment. Aku dgn Fizah yg tak dpt info klas batal pegi jer la klas mlm tu. Cik Riza dtg semata-mata nak antar kitorg balik. Susahkan die jer sbb kitorg dtg dgn transport sendiri, Cik Riza ingat kitorg dtg naik bas tu pasal die dtg klas gak. Hehe. Alamak! Melalut jauh plak aku. Back to the story, klas pg td Cik Riza membebel sbb presentation one group ni tak menepati kehendak die. Nasib baik die membebel jam yg kedua kalau tidak, lagi lambat nak abis kot. Haha. Jahatnyer aku…











Malamnye kuar mkn dgn Fizah kat payung. Mula2 ajak Farhan dgn Syahril join skali sbb dah lama sgt tak mkn sama dgn diorg tp diorg tak nak mkn plak. So kitorg mkn berdua jer la. Tp tgh mkn bdk 2 org tu dtg kat payung. Aper lg, borak2 la… Farhan jemput aku dgn Fizah join celebrate birthday Mad kat KRP mlm nanti. Kitorg on jer and stanby tunggu kat KRP kul 10.30 mlm mcm yg Farhan bgtau . Tunggu punye tunggu, bdk2 lain tak sampai lg. Laily ajak kitorg lepak bilik die n menyibuk tgk diorg masak bihun goreng utk parti tu. Hehehe. Kul 11.30 baru la sumer bende siap n kitorg turun kat pondok. Pukul 12 mlm jer drama mengenakan Mad pun bermula. Sian Mad, bdk2 ni baling telur kat die. Slps tu masing2 menjamu bihun goreng dgn kek. Seronok gak mlm ni sbb ramai yg dtg, Farhan budget 20 org. Aku dgn Fizah plak dpt kenal2 dgn adik2 yg satu course dgn Farhan n Mad. Macam biase la, kitorg dipanggil kakak di kalangan diorg sume ni. Huhu!











Hampir pukul 1.30 pg kitorg lepak kat KRP borak2 kat pondok. Bdk2 lain ramai yg dah balik. Tiba2 Syahril n Farhan pujuk aku gi tgk bola kul 3 pg, Chelsea lwn Barcelona. Tanpa mengecewakan diorg, aku pun pegi la..  Fizah tak gi sbb pg nnti lps subuh die kena drive utk kitorg balik kg. Hehe. Tgk bola kat Aliff, dtg slps pukul 3.30 pg, so Aliff sudah dipenuhi dgn student2 lelaki UTM. Huhu… Ramai tak tarkata, segan giler aku! Rasenyer aku sorang jer pompuan yg menyelit masuk tgh2 diorg, tp nasib baik duduk kat blkg, klu tgh2 mau segan sampai tak tgk bola. Keputusannye, Barcelona menang! Ronaldinho sgt hebat! Balik UTM dah lps subuh dah pun, aku trus mandi n siap2 balik umah dgn Fizah. Bertolak dr Skudai pukul 7 pg. Aku tak tido semalaman, dlm perjalanan, sampai la ke rumah!





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------







Sampai umah pukul 10.30 pg. Rehat2 jap, bagi kucing kesayangan aku Amau mkn n slps tu aku pun carik bende nak mkn. Hehe. Pastu lepak dpn tv tgk video klip. Pukul 1 tgh hari masuk dapur utk masak. Lps tu sambung lepak dpn tv. Hans Isaac kat 8tv promote citer terbaru "Persona Non Grata" yg bermaksud org yg tidak boleh dipercayai. Lawak la Hans, btul2 mcm org Melayu dah die ni! Hehehe. Mak balik dkt pukul 2 ptg, lps mak mkn aku teman mak pegi Seremban plak. Panas terik btul! Settle hal kat pejabat pelajaran trus balik tp mak aku nak singgah Giant plak beli brg2 dapur. Layan jer la... Sampai umah ptg tu trus pengsan sampai dkt nak maghrib. Mlm ni tido awal, abis tgk tv kul 12 trus tido. Najib call pun aku tak layan sbb btul2 tak larat dah. Haha...









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...