Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, April 02, 2006

bosan ar...

Lps je balik mkn tgh hari n pegi JUSCO dgn Syahril, dah tak tau nak watpe. Duduk mengadap internet ni je la kejanye. Final Exam lg 2 minggu lebih, rilek ar dulu... Cam tak biase lak, aku ni jenis study last minute! Hehe. So dgn sisa2 mase yg ade kat UTM ni, aku nak hargainye sgt2. Dr tf aku duk edit gambar. Jom la mengarut cite ntah ape2 jap..! :p





Img_1370a





Inilah salah satu perkara yg aku sayang. Make-up! Kalau kuar je mesti nak beli benda ni. Klu tak beli pun wajib kena pegi kat tempat ni, testing. Hehe. Yg ni baru make-up je tau, tak termasuk produk2 penjagaan diri yg lain2 cam perfume, pencuci muka, lotion2, mask dan sebagainye. Nak amik gambar sume2 mmg tak larat nak susun, byk sgt. Huhu. Foundation mmg aku guna yg Maybelline je. Lipstick pun cmtu, byk yg Maybelline. Tp ade jugak lipstick dr Wet 'n' Wild n Za. Mascara plak aku suka Sky High Curves dr Maybelline. Utk blusher, dr in2it n Wet 'n' Wild. Yang paling best, eyeshadow. Byk yg dari Wet 'n' Wild (atau nama barunye Silky Girl), in2it n paling favourite dr Za. Tp bende2 dr Za ni tak mampu sgt ar, mahal skit dr yg lain2. Tp aku suka sbb kualiti bagus, tahan lama. Yang lain2 tu tambahan skit, eyeliner dr Maybelline n Silky Girl. Lip balm yg paling aku suka dan paling buat aku puas hati, hanyalah Nivea Lip Care (Repair). Wah.. Seronok aku cite pasal make-up ni. Hehe. Setakat jadi student ni, ini je yang termampu. Tp sumenye semakin bertambah sbb aku mmg suka beli! Lps ni bile dah berduit skit, nak tukar jenama lain plak, MAC. Hahaha. Ade sape2 nak hadiahkan pun boleh.. Amat dialu-alukan. Dan segala alat2 make-up aku ni aku letak dlm satu beg. Senang nak carik n dibawa ke mane2. Penah gak la berebut dgn Kak Emi nak beli beg make-up Pink Panther yg offer kat Watson, last2 Kak Emi yg dpt, aku beli yg lain. Hehe. Oklah, ni die...





Img_1372



Comel tak? Hehe..





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



* Nanti aku cite plak pasal bilik kesayangan aku kat Kolej 13, UTM ni. Tungguuu....!!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...