Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, April 09, 2006

it feels great to be home...

Yes, i'm home but just for a week, maybe.. Don't know la nak tinggal bape lama kat rumah. Exam 20 hb, study pun tak lagi ni! Huhuhuhu...



Naik bas ke Seremban dalam pukul 8.15 pg and sampai di Terminal 1 pukul 11.15 pg. Then terpaksa tunggu adik sy, Saza yg blom sampai lagi. Dia amik bas dr Shah Alam pukul 10.45 pg tetapi sebelum tu, pagi2 buta dah menyemak dgn kwn2 dia kat depan kilang Cadbury sbb nak rebut coklat. Cadbury buat jualan kilang selama 3 hari, so kena rebut coklat tu, kalau tidak mmg tak dapat. Turun je bas kul 12, dia carik aku and tunjukkan kat aku coklat yg dia rebut pg td. Hahaha... Penuh dlm satu beg plastik besar, sumenye brharga RM20. Sgt murah sbb coklat2 tu sumenye dalam 'gift pack'. Packaging yg sgt cantik.



Dah simpan beg2 kitorg kat tempat selamat, kitorg pun mula merayau-rayau dan shopping. Oh ye, sblm tu naik kat GSC beli tiket wayang, kitorg nak tgk GUBRA. Sambil tunggu wayang pukul 2.30 ptg, pegi la jln2. Giler rambang mata kalau jalan dgn Saza, sume bende kalau boleh kitorg nak beli. Geram btul tgk baju2 kat situ, dan satu benda yang aku takleh nak elak, kalau masuk Watson mesti nak beli something. Dah la aku amik catalog yg terbaru n tgk ape2 yg special, skali terpandang eyeshadow Za 10ct yg RM 27 slalunye tp skrg ni hanya RM19.90. Huhu... Mmg takleh tahan, trus je beli. Penat plak tu pusing2 byk kali nak cari beg utk kasi hadiah kat adik yg sorang lagi, Baby. Takleh tangguh lagi, kena beli jugak sbb dia dah tanye, lg pun besday dia 10hb ni. Huhu, melayang lg duit.



Saza plak dah bising2 lapar sbb tak mkn ape2 dr pagi. So stop jap jln2 dan pegi mkn KFC, Saza mmg tak mkn bende lain, KFC je yg dia nampak. Hehe. Dah mkn trus gi tgk wayang. Best gak cite Gubra tu, cam Sepet gak. Ada nilai seni yang tinggi. Abis tgk wayang, jln2 lg sbb blom lg beli beg utk Baby, td tu baru survey je dulu. Last2 beli la satu beg 'Wild Channel'. Pokai dah ni, duit terbang melayang. Yelah, aku sgt pelik sbb skrg ni aku sgt byk berbelanja. RM500 mak masukkan tak sampai sebulan dah abis dan aku tak nampak bende2 yang aku beli. Huhu.. Adakah sy semakin boros? Pelikla..



Dah puas merayap dan dah beli barang yang mak pesan, kitorg nak balik la. Tp nak balik kena berebut bas dulu. Haha. Takpe, kami adik-beradik mmg sgt bagus dlm hal ni. Dah byk pengalaman dah kalau naik bas, lagipun kitorg berdua, so saling bantu membantu. Saza akan beratur dpn skali tempat bas berenti dan aku plak back-up dia dari blkg, maklumla aku ni tinggi so org lain susah nak potong aku. Aku akan pastikan Saza lps naik dulu, aku kan halang org lain berebut-rebut dgn dia. Hahaha. Kami sgt hebat! Selalunya dpt naik paling awal. Hujan lebat ptg ni, kat spjg jln ade certain tempat yg banjir so sampai rumah pun lewat, dah dekat pukul 8 mlm. Hehe... Seronok!



Penatla... Tp aku happy balik rumah sbb duduk kat UTM tu akan buat aku susah hati dan sakit hati. Kat umah aku lebih tenang sbb takde org kacau. Bagus! Okla, nak pegi menonton tv puas2. Bye!



2 comments:

Liyana Yusof said...

yo..apsal ayat awk skema...saya mmg nak gelak gler biler bace ayat2 awk...hehehe tp terpaksa thn jer...kang org kat cc nih ingat sy gler lak..."kami sgt hebat" hahahahah..lawak lah hazilah!!!!naper ayat awk skema?????persoalan yang perlu dijwb nih..... :)

Haz said...

saje nak tulis cmtu..
hahahaha..saje nak wat kelainan la..bosan ayat asik ganas je..nnti org ingat sy ni mmg ganas sgt plak..hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...