Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, April 23, 2006

tamat sudah pengajianku kat UTM

    Dah lame tak update frenster ni. Sbnrnye merajuk kat seseorg so trus tak nak bukak internet. Lgpun busy dgn final exam. Hehe. Padahal 2 paper je... So, ptg td adalah last paper aku kat UTM ni n aku dah nak grad dah pun. Seronoknye... Tp ader gak skit2 tak best sbb kena tingggalkan UTM yg menyimpan seribu kenangan ni. Cewah! Hehe. Tp mmg btul, takleh disangkal lg. Ptg td abis je exam teman Fizah gi shopping tp aku lak yg shopping nye. Hehe. Dpt sehelai baju. mlm ni plak lepak JUSCO, Fizah shopping lg.



    So, ptg sok nak kuar. Haha. Padahal baru je jumpe nak exam aritu. Ntahla, makin nak exam lg menggila plak kuar. Dua2 tension kot.. Hehe. Bile nak balik umah ek? Ntah, tak tau lg nak balik biler. Barang pun blom packing lg n kena balik drive sendiri lorr... Huhu. Weekend ni nak gi Taiping melawat adik aku Baby kat MRSM tu. Dan minggu dpn aku akan dtg semula ke UTM utk angkut barang2 lagi yang still tinggal. Haha. Barang aku byk sgt, sampai kena angkut ulang2 kali. Yelah, sem ni giler btul beli baju. Penuh 2 almari kat dalam bilik ni. Tu blom lg komputer, pastu buku2, kasut n sandal yang berkotak-kotak. Adoi.. Byk btul barang. Ni nanti balik rumah pening plak nak susun barang2 nak letak kat dalam bilik. Aduh, penuh plak bilik aku kat umah tu.



   Oklah ek, ngantuk dah. Ni pun tgh tunggu mesin basuh habis basuh baju. Bkn baju aku, tp baju org lain. esok sambung tenet lg, nnti Isnin dah nak pulangkan wireless ni. So lps ni aku online dari rumah plak la ye.. Nak carik keja ni.



2 comments:

Liyana Yusof said...

kita serupa!!!!!!!saya pengganggur..awk bakal pengganggur...heheheheh

Haz said...

hahaha... tak nak la tanam anggur lama sgt cam awk..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...