Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, February 03, 2008

3 minggu macam 3 bulan

Itulah apa yg aku rasa sekarang ni. Lambatnya masa berlalu... Ni baru 3 minggu, macam mana plak setahun? Huhu. Terlalu banyak assignment and class plak full. 24 jam sehari tak cukup. Letih n tension je manjang. Aku tak sabar nak cuti  walaupun hanya cuti hujung minggu sebab bila cuti aku dapat balik rumah n lupakan segala benda yang aku busykan. Insyaallah tak lama lagi aku beli laptop. Benda yang aku sangat2 perlukan sekarang ni sebab aku tak sanggup nak angkut desktop. So, kena buat loan dengan mak la. Hehe.


Kawan2 sekelas best sangat2. Dah 3 minggu ni masing2 dah semakin mesra walaupun berbeza umur. Lecturer pun best. Yang tak best bila lecturer sebut bab assignment je la. Terus semua buat muka masam. Haha. Mana taknye, kalau  tempoh masa nak siapkan assignment tu lama takpa gak, ni tak. Kalau korang nak tau, planner aku untuk bulan Februari lepas cuti Tahun Baru Cina sampai bulan April ni, hampir penuh dengan due date assignment n presentation, termasuklah micro n macro teaching. Mencabar fizikal dan metal betul la.. Huhu.


Sebab tu aku tak sabar nak cuti lama bulan Mei Jun nanti. Mak aku dah mula rancang nak pegi berjalan ke Sabah. Saza pun balik bercuti dari UK time tu so aku memang berharap sangat adik-beradik aku cukup 5 orang untuk makan angin nanti. Tak kisahla mana2 pun, asalkan dalam Malaysia tapi nak yang jauh2. Hehe. Pikir berjalan je aku ni! Hehe.



Cik abang ada call aku Isnin lepas. Dari China. Mula2 dia call pagi tu tapi aku dah masuk kuliah so aku tengok je la phone tu, takleh nak jawab. Huhu. Nasib baik petang tu dia call lagi. Tengok nombor pelik naik je, cepat2 aku jawab. Dia yang mula2 nak tepon kejap je tiba2 jadi terlebih dari kejap. Tengah best2 mengadu terputus lak. Hehe. Pastu aku pegi mandi dia call balik. Aku balik mandi tengok ada miskol je la. Huhu.



Hmmm.. Lambatnya masa berlalu.... Aku letih..



2 comments:

botolkosonge said...

hee heee tak perr rehat cukup2 yer cik kak

Hazilah Aini said...

tak puas rehat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...