Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, February 23, 2008

citer minggu ni

Tak tau la apesal.. Tiap2 minggu mesti badan aku sakit2. Minggu ni pun sama. Main bola keranjang ari Selasa, jari manis aku injured. Sampai bengkak n biru2 kat sendi tu. Arini baru ok btul. Pastu mase buat larian pecut time PJ, kaki aku lak lenguh2. Tapi biler dah lepas sehari la. Time buat tak sakit pun, seronok je. Agaknya sebab aku buat bersungguh-sungguh kot.. Hehe. Minggu ni lagi kelam kabut idup aku. Micro teaching Sains dah mula. Tak tido malam aku buat lesson plan n siapkan teaching aid utk mengajar. Pastu presentation pun dah mula. Letih btul nak prepare macam2. Mestila nak prepare btul2, kang tgh2 present lecturer hentam dgn soalan, kite tak dpt jawab, masalah pulak kan.. Kesimpulannya sehari 24 jam tak cukup bagi aku. I need more time! Huhu.



1 comment:

Zuliati Yanina said...

aduh, aku pening ngan jadual KPLI ni..adeh..

sian haz jd mangsa.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...