Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, February 11, 2008

ape aku buat waktu cuti?

Ntah... Aku duk relax je kat umah. Assignment pun aku tgk n buat skit2 je, tak siap pun.. Hahaha. Itula tabiat aku sejak sekolah dulu. Tak penahnye aku siap keja sekolah kalau cuti2. Cuti2 aku tau enjoy je. Hehe.



Tahun ni cuti raya cina aku best gak ar. Best sbb adik2 aku sume ade kat umah berkumpul ramai2. Last kitorg berkumpul raya puasa aritu, dah lama dah. Adik aku Hairi pun balik dr Penang, so byk bende bleh citer. Aku dgn die tu mane penah berpisah dr kecik. Skolah tadika same2, sekolah rendah same2, skolah menengah pisah kejap sbb aku skolah pompuan n then sama2 masuk MRSM tp die kat Kuantan aku lak kat Jasin, pastu masuk U pun same2 kat UTM Skudai. Hehe. So cuti2 ni byk bende nak borak. Aku pun sejak dulu byk menuntut ilmu komputer dr die. Ape2 kalau pasal komputer ni aku wajib rujuk die dulu, maklumlah lelaki arif pasal gadget2 ni. So beli laptop aku pun die la yg pilih n beli. Hehe.



Arini umah kembali sunyi. Hairi dah balik Penang pagi td lagi. Tgh hari td aku dgn mak antar Baby balik matrik, pastu lak ke PD antar Kenet balik kem PLKN. Balik dr PD, alang2 lalu Seremban singgah maktab jap antar barang2 aku sebab ptg esok aku balik naik bas je so antar brg2 dulu la. Byk lagi brg2 aku, sebab minggu ni aku start mengangkut printer, laptop n segala perkakas komputer. My hectic life will start this week. Huhu.



Sekarang ni aku dah terbayang cuti sekolah seminggu bulan 3 lak. Hehe. Serabut btul la pikir asignment. Lagipun lepas cuti seminggu tu bleh duk umah lagi 2 minggu sebab kitorg bdk2 maktab ada SBE (School Based Experience). Pegi sekolah terdekat dgn umah la buat pemerhatian pastu siapkan assignment khas utk 45 jam. Tgk! Assignment gak lagi! Huhuhu. Cepatlah habis setahun ni wei..



Ted, selamat menempuh minggu2 test. Good luck!



3 comments:

aNgaH said...

pnye lm lg bln 3.boleh die pkir nk cuti dh....

Hazilah Aini said...

ish.. tak smpai sebulan lg la wak.. hahaha..

Zuliati Yanina said...

haha, awal pikir cuti ekk?takpe bayangan tu ptg buat naik smgt.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...