Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, April 27, 2008

Hi...

Bina Insan Guru dah.. Kursus JPA 3 pun dah.. Ape lagi lps ni? Oh ye, Upacara Perlantikan untuk Pandu Puteri Kadet Rabu ni. Aku tak hafal undang2 lagi ni. Persetiaan ok la.. Assignment pun masih berlambak. Selagi ade kuliah, selagi itu la keja tetap ade. Tak lama lagi ade majlis konvo plak kat maktab. Kelas aku insyaallah akan berniaga lagi utk 2 hari. 14hb nnti aku ade exam utk Pandu Puteri plak. Folio pun dah nak kena antar lps exam tu. Huhu. Mati aku! Sblm cuti bln dpn kena antar folio PJK jugak. Itupun mati gak la sbb tak mula pun lagi. Folio bola keranjang pun kena submit gak. Tu blom lagi assignment individu, rancangan untuk sesi latihan. Adoi... Tension aku!



Tapi kurang skit la tension sbb buat mase skrg ni ade tempat nak mengadu. Org yg belayar tu still duk kat pelabuhan tunggu kapal abis repair. Lega skit hati aku. Sbb dpt bersms anytime  n borak2 gak kdg2 tu. Cam best je die, asik turun kapal g shopping. Aku kat sini asik bergelumang dgn assignment. Shopping pun tak sempat lagi. Huhu. Malam td bergayut lama gak la. Kesian die ek, ntah bape byk abis utk call aku yg jauh ni. Hehe. Yang tak laratnye tu asik kena sakat je la.. Dr mula smpai abis. Geram btul la... N sejak ade atas darat ni, byk gak aku dpt mesej2 cinta die tulis kat sini. Hehe.



Hurmm.. Minggu ni dpt balik umah kejap. Mlm td dkt kul 9 br smpai. Ni jap lg kul 5 lbh nak balik dah.. Tp takpela, dpt gak lps rindu kat Amau, katil n bantal2 aku kat umah ni. Hahahaha.. Okla, nnti sambung lain kali yer.. Bubbye...!



1 comment:

Zuliati Yanina said...

elleh, jap pun balik gak ek?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...