Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, May 04, 2008

blog

Blog. Tempat luahan perasaan aku.  Tapi aku tak suka menjaja ape yang aku tulis kat sini. Sape yg terbaca tu baca je la, nak komen pun komen kat sini je cukup.



Minggu lepas kisah blog aku timbul dalam kelas Teknologi Maklumat dan Komunikasi, sampaikan lecturer suruh aku ke depan n taip url blog aku. Giler! Korang yg baca blog aku pun tau betapa byknya aku merapu dan mengarut dlm ni. Tak sesuai menjadi bacaan utk semua rakan2 sekelas aku dan jugak lecturer. Malu la wei... So aku ke depan tapi aku taip url blog aku yg lain. Blog yg dah lama aku tak update dan kureng komen2 jiwang karat. Hehe. Mmg la blog ni terbuka tp aku tak pernah menghebahkan url blog aku kat tempat2 lain.. Yang tau pun rakan2 dan orang yg dlm frenster ni je, so it's ok. Kalau tersebar sgt la kan, aku rasa tak selesa la nak tulis byk2 kat sini. Segan la.. Hehe.



Cik abg kat China tu aku rase dah bosan sgt dah duk sana lama2. Tak sabar2 nak belayar dah kot.. Aku mestila suka die tak belayar sbb bila2 mase je aku boleh sms die utk mengadu n citer macam2. Hehe. Tapi kesian plak kat die ek, byk mane ntah abis duit utk call aku n gayut. Takpela, lps ni sambung belayar, lama pulak nak dpt borak mcm skrg ni. Nak tunggu die balik bulan puasa pun lama lagi.



1 comment:

Zuliati Yanina said...

hehe...minah2, kalau tunjuk kapal, sah2 kenal ni jenama ape sume.haahaaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...