Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, April 09, 2008

update skit

Dah nak masuk 2 minggu aku tak update blog ni. Aku tau mesti ade org rindu sgt2 nak baca blog ni especially nak tau perkembangan aku. Hehe. Perasannye aku.. OKla, balik je maktab, aku kembali ke hidup aku yg sgt busy dan tak terurus. Keje tak penah berkurang malah makin bertambah. Kadang2 tension gak sbb sume nak kena submit. Tak tido malam tu dah bese sgt.



Minggu lepas 2 n 3 April 2008, Jabatan Sains IPRM organize Festival Pengembangan Sains so semua student course sains terlibat dlm menjayakan bende ni. Mmg jaya sgt2 la. Byk sgt pengisian spjg 2 hari tu. Pameran oleh organisasi luar, demonstrasi eksperimen sains yg menarik n macam2 lagi la. Yg best tu jabatan2 lain sume puji program kitorg ni.Sepanjang 2 hari tu IPRM penuh dgn bdk2 sekolah rendah n menengah sekitar Seremban. Diorg datang sini macam nak pegi rombongan. Bdk kelas aku amik kesempatan ni untuk buka gerai. Mmg mendapat sambutan la sbb takde saingan. Hehe. Tapi penat sgt2 la sbb terpaksa masak tak henti2 dari pagi sampai la program abis kul 4.30 ptg selama 2 hari tu. Takpela penat pun sbb seronok sgt2. Program2 camni merapatkan lagi ahli2 kelas kitorg. Untung gerai rasenye nak g jln2 untuk kelas kot.. Hehe.



Weekend baru2 ni tak balik umah pun. Busy sgt2 nak siapkan assignmnet so terpaksa berkorban. Minggu ni pun takleh balik. Sabtu ade Kursus Kejurulatihan Bola Keranjang. Pastu nak kena prepare utk g Bina Insan Guru (BIG) kat PD minggu dpn. Aku plak AJK Makanan, byk keje la wei.. Pastu 26 hb plak ade kursus utk Pandu Puteri Kadet, takleh balik lagi. Aku ni Ketua Patrol, byk plak tugas nak uruskan patrol, dgn laporan lagi, buku log lagi. Adoi..



Dah la ek.. Terpaksa stop dulu ni sbb bdk laki kelas aku ade kat sebelah ni duk usha2 aku mengarut ape. Sebok je die. Hehe. Nanti aku sambung lg ye..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...