Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, March 30, 2008

surat cinta

Ye surat cinta kat inbox frenster ni petang Khamis aritu. Bukan tu je, malah kat gmbr2 yg tak berape baru n blog post yg lama2 pun tiba2 bertambah plak komen2. Kesimpulannya la kan, takkan ade yg balik bln 5 ni. Raya je la nampaknye.. Sabar je aku baca surat tu. Hehe. Tapi takpela kan, ade sebab dan alasan yg kukuh, terima je la. Ade plan besar sbnrnye. Tp buat aku tambah konfius plak. Lps je baca, aku trus tido petang tu. Smpai dah nak maghrib, tepon berbunyi. Aku ni slalu kantoi dgn die la, asal die call je aku besenye tgh tido, pastu mula la mamai n kena marah suh bkk mata. Hehe. Lama gak ar borak smpai dah tak tau nak ckp ape. Agaknye aku still terase  die tak jd balik, tu yg takde nak tanye byk2. Tp org tanye aku marah ke tak, aku ckp tak marah pun. Mmg tak marah. Terase skit je sbb silap aku gak dah tanam dlm kepala otak ni sejak dr bln lps yg die akan balik awl.
EEE... Lama lagi la nak tunggu bulan 10... 



p/s: Cik abg, free2 bln 4 tu meh tulis email pjg2 ye.. Hehe. Rajin ke? Tau sgt la malas menaip. Hehehe.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...