Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, May 28, 2008

4 hari duk umah

Berat dah naik 2 kilo. Baru perasan sbb baru teringat nak timbang tadi. Huhu. Matila nak turunkan balik..
Macam mane tak makin gemuk, Sabtu dgn Ahad g Lubuk Cina umah makcik, keje aku dgn sepupu2 n anak2 buah asik mkn je NON-STOP. Sebabnye kitorg ade tukang masak yg tersgt rajin di dapur, lain dan tidak bukan Mak Long aku ler.. Sampai2 je Sabtu petang tu aku minum petang makan kuih pau, pastu dihidangkan dgn pizza. Pastu celebrate birthday anak2 buah n semua yg lahir bln 5 termasuklah aku n Maksu. Time tu dihidangkan plak dgn kek coklat n kek lapis jem daripada pakar buat kek dlm family aku, iaitu Maksu. Malamnye plak menu western sambil tgk Konsert AF, ayam goreng dgn sos black pepper tmbh plak dgn fish n chip. Tu sume masak sendiri tu.. Pizza pun ade gak. Ish3.. Esok paginye plak menu melayu. Hehe. Pulut kuning dgn sambal ikan bilis n sambal udang dan jugak kuih-muih lain. Pulut tu masak malam td sblm tido. Tengah hari barula jumpe nasi, berlaukkan ayam goreng, gulai ikan sungai campur rebung(ikannye aku tak makan, pilih rebung je..), gulai udang yg Uwan bwk dr umah, n sayur pucuk manis goreng. Tak lupa cencaluk. Ish, best sungguh!
That's why berat makin bertambah!






p/s: Lupa nak citer la Tedot, Haz dah 2 minggu dah menghias diri dgn make-up baru. Hehehe.. Byk aku melabur kat bende2 tu Ted oi.. Huhuhu.



2 comments:

Zuliati Yanina said...

sekejap, jika kamu 2 kg, saya 5 kg.berat saya 60kg sekarang harap maklum.

Zuliati Yanina said...

argh, tensi saya. Kamu sudah pandai ber-make-up2 ye. Saya duduk di rumah tidak menempek sebarang apa di muka.

pst, saya natural beau!hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...