Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, May 30, 2008

aktiviti hari ni??

Makan.. Makan.. Makan.. Tak caya? Meh aku senaraikan utk dinilai.


  1. Pagi, makan cekodok ikan bilis n Nescafe O.


  2. G Seremban, sampai je Jusco g beli tiket Indiana Jones dulu.


  3. Pastu jalan2 n cuci2 mata.


  4. Makan sushi kat Sushi King dengan banyaknye. Lepas geram, dgn tori teriyaki mee soba pun aku order.


  5. Tgk wayang sambil makan caramel popcorn TGV yg sgt sedap tu.


  6. Abis tu g makan plak chicken chop.


  7. Sblm balik, belikan mak cheese cake kat Secret Recipe.


  8. Pastu, BALIK ler..!


  9. Sampai je umahk umah, aku abiskan cekodok pagi td.


  10. Pastu makan nasi plak utk mkn malam.


  11. Akhir skali rase skit2 cheese cake mak aku. Hehe.

Tgk la, byk giler aku makan hari ni..



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...