Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, July 27, 2008

hello everyone

Jarang update dah skrg ni sbb terlampau busy dgn praktikum. Aku tinggal sorang je kat umah weekend ni, mak n Saza g Penang melawat Hairi. Alangkah seronoknye kalau aku boleh ikut gak smlm kan? Tapi apekan daya... Tak kesampaian.. Arini kena balik maktab dr pagi smpai petang sebab ada amali sembelihan, sambutan israk mikraj n amali solat jenazah. Pukul  6 lbh aku dah kuar umah bertolak ke Seremban, drive sendiri la tp angkut skali kwn2 satu tempat praktikum. Berlima la 1 kereta td. So arini jumpe kawan sekelas yg dah lama aku tak jumpe sejak lbh sebulan lepas. Macam2 citer terbaru diorg. Yg bertunang la, yang nak kawin la.. Macam2..  Byk perkembangan bdk2 kelas aku ni, kalau jumpe je mesti kena update cite terbaru. Hehe.



Oh ye, tadi amali sembelihan setiap kelas dpt 5 ekor ayam utk disembelih oleh yg lelaki n pompuan gak. Lps sembelih kitorg bersihkan ayam tu n potong2. Pastu ape lagi, masakla utk mkn tgh hari beramai-ramai. Sesi petang lps Zuhur tu plak khas utk solat jenazah. Tp aku ckp yg jujur la, aku tak dgr sgt ceramah tu sume, aku ngantuk giler pastu asik borak2 dgn kwn2 aku. Hehe.



Sempat gak tgh hari tadi aku kuar jap g antar baju kat kedai jahit. Jahit baju punye la sampai nak ke Seremban.. Hehe. Bkn ape, aku rase best baju2 yg makcik tu jahit. Yang terkini, 4 pasang dah aku antar baju utk pakai raya. 1 kain tu aku baru je dpt Khamis kelmarin, kat bungkusan tu tulis 'from M.T MARITIME NORTH'. Hehe. Tau2 je la sape yg bagi tp member die yg tolong poskan, sbb org yg bagi kain tu still blom nak blk sini. Ade 1 lagi kain yg dikirim bersama tp aku tak antar jahit lg sbb aku still tak decide nak buat ape. 1 kain lagi ni lain dari yg lain. Dua2 kain tu aku tunjuk kat mak aku, aku bgtau la sape yg bg pastu mntk pendpt die. Kain yg special tu memang aku mintak pendapat mak aku nak buat baju cmne. Mak aku pun tolong2 la ukur kain tu n bg cadangan. Dah bentang2 kain tu kat ruang tamu umah, adik aku si Saza pun berminat sama. Ade ke patut die suh aku amik separuh je kain tu utk buat baju je, utk kain die cadangkan beli kain lain. Tujuannye, sebab die nak lagi separuh kain yg org bg kat aku tu. Ewah2... Pandai die ek mintak kain yg org bg tu. So skrg aku tak decide lagi nak buat camne, nampaknye simpan utk raya haji je la..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...