Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Wednesday, July 30, 2008

aktiviti terbaru kat sekolah

Sekarang ni kalau free petang kena stay kat sekolah lukis mural. Huh! Mengganggu waktu rehat aku btul la.. Selalunye balik2 je sekolah aku mesti ganti tido aku sebab malam sebelumnye aku besenyer tido lambat kadang2 sampai pukul 3,4 pagi sebab mengadap lesson plan pastu nak menyiapkan teaching aid. Bile dah kena lukis mural, dapat ganti tido kejap je la.. Tu pun harap2 cuti hujung minggu aku tak diganggu. Sebabnyer? Sebabnyer aku ni hujung minggu je mesti nak kuar berjalan. Bosan ar kalau tak g mane2. Asik2 duk ingat buku rekod mengajar je, tensen gak. So, seboleh-bolehnye mmg akan g jalan. Al-maklumla aku tgh ade geng skrg ni, adik aku si Saza. Hehe. Penghalangnye adalah duit. Nak g mane2 kena kongsi duit minyak dgn adik aku ni. Kitorg berdua ni berkira skit. Hahaha. Oh ye, aku kena mula kumpul duit ni sebenarnye. Insyaallah tahun depan kalau berduit, aku nak temankan mak aku g UK sebelum adik aku grad. Nak g jalan2 kat sana la. So utk percutian yg selesa tambah shopping, I need RM 5K. Banyaknye wei... Kadang2 terpikir plak dengan duit sebanyak tu macam2 aku bleh beli. Hehe.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...