Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, August 10, 2008

5 more weeks to go!

Aku bukan tak suka praktikum, suka sangat2. Tapi kepenatan berpikir n buat lesson plan tu yg buat aku tak sabar nak tamatkan praktikum ni. Kan best kalau terus je jadi cikgu takyah praktikum. Takyah nak tulis lesson plan 6 muka surat buku rekod tu tiap2 hari. Takyah nak buat report itu ini. Takyah kena tulis refleksi tiap2 kali lepas mengajar. Hurmmm... Insyaallah tahun depan. Takyah tahun depan, bulan 12 kot..



Kali ni nak citer pasal anak murid aku. Kembar. Tapi kembar ni special skit. Nape special? Hehe. Diorang ni penah jadi anak saudara Rita Rudaini. Sebenarnya diorg ni anak saudara si Akhbar, pengacara Scoreboard kat TV3 dulu tu.. Yang ade kembar tu.. Ayah diorang abang kepada si Akhbar dgn kembar die tu. Ayah anak2 murid aku ni keja kat pejabat sekolah aku tu je.. Akbar tu plak kan penah kawin dengan Rita Rudaini. Hehe. So anak murid aku 2 orang ni penah la ade makcik nama Rita Rudaini. Pasangan kembar ni mmg ade gen kembar yg kuat dalam famili diorg. Adik2 diorg pun kembar gak, darjah 1 kat sekolah yang sama. Bila aku tanya ade bape pasang kembar dalam famili, diorang cakap dah tak terkira sebab ramai sangat. Bestnye kan ade kembar? Ade kawan. Hehe.



Aku baru balik dr maktab ni. Pagi tadi pukul 7 lebih gi maktab sebab ade 'debriefing' praktikum. Hari ni jugak ade sekolah ganti, tapi memandangkan maktab paggil balik, kitorg dikecualikan la gi sekolah hari ni. Hari ni jugak la teman sepermainan mase sekolah rendah n kawan sekelas kawin. Tapi aku tak dapat pegi. Busy yg teramat sangat sekarang ni. Bersusah payah ayah dia hantar kad ke umah aku, tapi tak dpt nak pegi.Yusnordiana, Selamat Pengantin Baru, semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat. Amir pun beriyer call aku pagi tadi time aku kat maktab, dia ingat bleh la jumpe aku arini kot.. Tapi tak dapat... Kepada kawan2 lain yang berhasrat nak jumpe aku tadi, mintak maaf sgt2 tak dapat nak dtg kenduri n jumpe korang. Memang bertahun tak jumpe, sejak aku meninggalkan sekolah rendah. Dalam 13 tahun jugak la.. Insyaallah umur panjang kite berkumpul ramai2.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...