Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, August 30, 2008

sambutan merdeka

Hari ni best je g sekolah sebab aku takyah buat lesson plan malam tadi. Hehe. Sebabnye hari ni ade sambutan merdeka kat sekolah, so budak tak belajar. Meriah budak2 g sekolah hari ni sebab pakai pakaian tradisional yang penuh dengan warna warni. Part paling best biler time nyanyi lagu patriotik. Bersemangat sungguh budak2 kalau bab2 nyanyi ni. Suruh ulang banyak kali pun sanggup. Agakye bergegar PPD kat sebelah sekolah tu dengar budak2 nyanyi. Hehe. Aku dah upload gambar, leh tgk kat sana. Nak kutuk seseorang n letak gambar die kat sini tapi akaun aku dah over limit plak untuk upload gambar dlm blog. Tension tul.. Nak kutuk sorang cikgu ni, sebab die suka menyakat aku. Aku siap dah amik gambar candid dah pagi tadi. Haha. Tapi sebab tak dapat upload, aku simpan je la citer tu. Hehe.
Oklah, minggu ni last boleh makan dgn senang lenang. Next week dah mula puase. Weekend ni sume adik2 aku berkumpul ramai2 kat umah. Yg kat Melaka, Shah Alam n Penang sumenye ade untuk sambut Ramadan sama2. So kat sini aku nak ucapkan SELAMAT BERPUASA untuk semua pembaca blog aku ni.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...