Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, August 01, 2008

lawa ker?

Pejam celik pejam celik, dah abis lagi 1 minggu praktikum. Minggu depan dah masuk minggu ke-6 plak. TInggal 6 minggu je lagi tempoh praktikum, rase macam sekejap je. Maybe sebab aku dah mula rase seronok mengajar budak2 sekolah rendah ni. And maybe jugak aku terlampau busy sampaikan tak sedar masa berlalu dengan pantas.



Semalam ada lagi kata2 pelik dari anak murid aku. Kalau aritu aku ada citer pasal diorg tegur tangan teacher lembut, semalam benda lain plak dah. Yang ni budak dari kelas yang sama, darjah 5 tapi dr sorang murid India nama Yashini. Kawan Yashini ni cakap kat aku sebelum kelas aku tu masuk makmal semalam. Dia cakap camni,





Girl   :   Teacher, Yashini  kan, dia cakap kan...



Aku   :    Dia cakap ape?



Girl   :    Dia cakap dia sayang kat teacher, dia suka teacher.



Aku   :    Oh ye ker? Kenape?



Girl   :    Dia kata teacher cantik, lawa.



Aku   :    Lawa ker? Kenape? Teacher lain tak lawa ker?





Hahahaha.. Si Yashini yang berdiri kat sebelah kawan die tu pun tersipu-sipu malu sebab kawan dia bgtau aku ape yang die cakap. Aduh, macam2 citer mengajar budak2 ni kan? Aku dah terbayang dah ni kad2 raya yang akan aku terima dekat nak raya nanti. Sebab ramai sangat peminat. Padahal garang tu kat kelas. Hehe. Nasib baik birthday aku dah lepas, kalau tak mesti banyak gak dapat hadiah. Sebabnya ramai budak2 tanye birthday aku, puas plak aku menjawab yang birthday teacher ni dah lepas.



1 comment:

aNgaH said...

hehehe...mcm2 ek awk.hehe..best kn jd ckgu.hehe..dlu awk duk dgr cte sy je psl bdk2.ni awk lak cter.hehe..klu pkir2 mse sy cter2 kt awk dlu, xt'pkir awk pn nk jd ckgu gak.hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...