Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, October 10, 2008

terasa seperti dipermainkan

Sorang anak murid aku ni main2kan aku. Dia sms aku guna dua nombor yg berlainan dan bgtau aku dia orang yg berbeza. Sms plak asik moody je.. Biler aku tak reply die boleh plak merajuk n marah2 aku. Aku pun malas nak layan sgt sebab dia sms bende yg merepek. Ade ke bdk darjah 5 mintak nasihat aku pasal bab2 cinta, gila ape kecik2 dah menggatal! Akhirnya dia bgtau aku 2 nombor tu adalah dia, orang yang sama. Mmg hampeh. Sampai skrg aku tak reply dah sms dia. Aku rase mcm dia psiko pun ade. Hehe.

Tgh hari ni nak pegi openhouse guru pembimbing praktikum aritu. Openhouse n kenduri skali sbb dia baru je dpt baby. 26hb ni openhouse umah Nubhan... Aku dpt invititation! Korang mesti tak tau kan? Aku dgn Nubhan adalah dua pupu. Hahahaha.. Nantila, kalau aku g openhouse tu aku amik gambar dgn die ek.. Pastu upload kat sini. Ramai ni yg suh kirim salam terutama budak2 bwh umur. Hehe.

2 comments:

ted said...

nubhan AF tu ke?wahh, hebat ni ada pupu ngan artis.hehe.kemsalam kt dia gak

Hazilah Aini said...

Nubhan mane lagi.. Nubhan AF la.. Insyaallah nak g n amik gmbr kasi ramai org jeles. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...