Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, March 01, 2008

tak balik

Huhuhu.. Tak dapat nak balik umah mggu ni sebab aku busy teramat sgt dgn assignmnet. Banyak yg nak kena submit mggu dpn sblm aku balik umah selama 3 mggu. Hehe. Tu yg mggu ni kena berkorban ni. Bosan la duk sini, dari ptg Jumaat je mesti dah sunyi sepi sbb ramai yg balik umah. Yang tinggal hanya manusia2 yg busy dgn assignment je. Tp best gak. Dah 2 ptg aku main bola jaring dgn bdk2 pompuan kelas aku. Mggu dpn hari Rabu, kat sini ade karnival sukan mini, so setiap unit kena antar wakil main mcm2 permainan la. Yg bestnye tu, abis sume bdk pouan kelas aku antar nama nak main bola jaring, boleh buat 2 team lagi. So ptg2 kitorg berlatih la.. Sbb aku pun dah lama tinggalkan bola jaring ni. Zaman muda2 dulu ade la.. Hehe. Lama sgt dah..





Alamak, bateri dah low la pulak. Terpaksa stop dulu la. Lain kali bile free aku update lagi.







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...