Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Tuesday, March 25, 2008

akhirnye..

Inilah yg paling aku tunggu sejak minggu lepas. Pagi ni pukul 7.06 pagi, aku kat dapur nak amik air milo sblm g skolah (tak sudah2 minum milo aku ni, macam budak2. Hahaha..). Terkejar-kejar aku dari dapur naik atas mendapatkan sesuatu yg aku harapkan masih sempat. Penantian selama  38 hari telah berakhir. Tapi tak cukup, kejap sgt la 2 minit! Dan aku terkecoh-kecoh nak ke sekolah. Hampir kena tinggal dgn mak. Hehe.



Bukan duit elaun yg aku maksudkan. Elaun tu hampeh ar.. Ntah bile nak dpt sume.



2 comments:

Zuliati Yanina said...

kalo dapat elaun tu, kayo la makcik HAZ.hahhah..


saya angkat tangan!saya tahu ape yg ditunggu selama 38 hr tu..heheh

Hazilah Aini said...

ted, dah dpt elaun nnti cuti bln 5 kite jumpe ye.. hehe.

ted angkat tgn pun haz taknak suh ted jwb.. bdk ted ni bende org tak bgtau pun die tau gak. hahaha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...