Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, April 18, 2010

memories


Inilah hasil kerja sepanjang Sabtu. Hehe. Rasa best plak tengok gambar ni. Boleh nampak perubahan dari dulu sehingga sekarang. Tapi slack ar... Gambar-gambar semasa belajar di UTM Skudai banyak yang dah stuck dalam cpu zaman aku study dulu. Dan cpu tu sekarang DAH TAKLEH ON. Huh! Banyak harta karun aku dalam tu yang aku takleh nak access. Gambar-gambar aku enjoy di universiti, gambar jalan-jalan di zaman study, lagu-lagu yang aku download setiap hari (kat bilik ada internet access 24 jam so keja aku mendownload je la..), koleksi video klip, anime dan yang paling best cerita Desperate Housewives season awal-awal pun dalam tu. Assignment dan tesis zaman dulu pun ada dalam tu. Huhuhuhu... Sayangnyaaaaaa.... Tak sempat nak transfer ke laptop, sebab busy sangat time kat maktab. Balik-balik rumah je tengok cpu dah mampus. Cpu tu jugak la aku usung zaman kat utm dulu. Hardisk dia tu dah terer aku bukak and pasang. Hehe. Mesti zaman sekarang ramai yang dah taktau pasang desktop or explore cpu kan? Maklumlah zaman laptop and netbook dah sekarang ni. Bila rosak memang taktau nak betulkan apa. Kalau dulu, cpu buat hal, mula la aku cabut and pasang semula benda-benda dalam tu. Hahaahha... Aku dah merasa itu semua... Hidup ini memang banyak pengalaman...

Oh ye, jom kita sedekahkan Al-Fatihah buat Achik Spin yang meninggal dunia akibat accident kat lebuhraya LEKAS petang semalam. Semoga beliau ditempatkan di sisi orang yang beriman dan beramal soleh. Tersentak juga dengan berita ni. Adik aku si Hazwani Nadiah memang minat lagu Paling Comel dan juga arwah. Aku sampai pernah belikan adik aku CD filem Diari Romeo lakonan Achik Spin. Lagu tu jugak yang popular semasa aku di UTM. Mana taknya, aku yang tak berapa nak dengar lagu or radio Melayu ni pun tau sebab kawan aku Kak Emi peminat setia lagu tu. Apa nak buat, ajal dan maut di tangan tuhan. Kita yang masih hidup ni beringatlah ketika memandu. Termasuklah diri aku jugak. Hehe.

 

Oklah, sudah pukul 7 pagi. Aku mahu jemur baju. Well, today I woke up at 3 in the morning. Chat dengan Cik Abang tersayang yang baru habis kerja, pastu main game dan update blog.. Bahagianya hidupku.. Alhamdulillah..

Ok guys, see you later.. Bubbye...


5 comments:

norinaomar said...

Hehehe..betul2 aku suka tengok muka aku dari zaman kudut ,sampailah skarang ni,
Misi cuti skul,nak cari gambo lama n nak scan.
CPU?aku nyer pon dah jahanam,sayang benornya sebab guna duit PTPTN,share ngan adik aku yg UITM tu..
Memories are our teachers..

sekamar rindu said...

salam..

hebat..

Hazilah Aini said...

@sekamar rindu- terima kasih..

@noi- wahh.. dah ada plan masa cuti nanti er.. mmg betula la noi, syg sgt kalau terfikir pasal cpu bersejarah tu. ko rasa ada boleh recover balik tak brg2 berharga kat dlm tu? dlm hard disk. sanggup aku byr mahal sbb benda2 tu takleh nak dpt kat tempat lain. huhu..

Anonymous said...

+_^ aaaa uuu aaa nak ape komen yek....erm majulah cigu kisah blog nyer hee heee no komen ^_^

Hazilah Aini said...

ish! tension plak dpt tunang macam ni. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...