Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Friday, December 14, 2007

badan

baru je balik dr pasar malam dekat dgn umah ni. tgh jln2 td terserempak lak dgn classmate masa skolah rendah dulu, mimi. 2-3 thn lepas ade terserempak gak, kat pasar malam yg sama jugak la. hehe. jumpa2 je cmni die ckp, "eh, nape badan dah makin kecik, diet ke?". hahahahaha. adoi.. ramai btul asik tanye pasal ni, tak larat nak menjawab la. nampak sangat ke perubahan? mmg la dulu zaman sekolah2 aku ni kurus je, sampai ada kwn aku ckp takut nak pegang tgn aku sbb takut patah. haha. tp lps sekolah jd kuat makan. duk kat utm lagi la asik makan je kejenye. aku ni plak jenis mkn nasi, mane heran jajan2 ke ape ni. mee ke tak main la klu waktu mkn utama. mesti nak nasi. sbb tu kat utm dulu pun dlm bilik aku mmg takde simpan makanan sbb aku tak minat bende lain selain dr makan nasi. tu yg badan jd sedap2 je tu. haha. baru2 ni ada tunjuk ic aku kat org, buat masa thn 2005 rasenye, punye la tembam muka aku. malu btul la. nasib baik tunjuk lesen tak tembam sgt. sbb lesen dah lama, blom tembam sgt time tu. plg tembam tahun 2005 tu la, ntah ape yg aku mkn. huhu. start dr tahun lps, berat dah mula menurun taktau apesal. tiba2 je pdhal aku mkn cam bese. tu yg sejak tu bersemangat skit nak jaga makan. aku makan bile lapar je, takde tahan2 pun. tp bile tak lapar, aku mmg tak mkn especially malam. tp kalau dah lapar sgt, hentam jugak. n banyakkan minum air kosong. yg penting skali tiap2 hari mesti timbang berat badan. hehe. kalau jarum gerak ke kanan tu, pandai2 la beringat. kurangkan makan pastu asik skipping je la. huhu. yg tak bestnye skrg, jeans n baju sume dah longgar, pdhal aku ni suka pakai yg ketat2. hehe. sekian..



4 comments:

botolkosonge said...

Eh yelah mane tak kecik nyer diet kate kan...bagus tuu amalkan sampai ker tua slim body sikit hehh heehhh...Yg pasti gmbr IC pehhh memang tembam sure bkl laki pon lari punyer kheee kheee...Anyway right now your body still ok :bd Adiosss

Hazilah Aini said...

mane tak diet, asik kena kutuk byk mkn je kan..
ooo.. sedap je kutuk gmbr ic org yer.. kang sy bls kutuk gmbr ic awk kang.. hehe..

Zuliati Yanina said...

loh, makin kurus ke?mana aci, tedmacam kene pam-pam...takpelah,mulai dari tahun depan kene jaga badan jugala...

Hazilah Aini said...

tahun dpn kan ted nak puasa sethn.. sure slim blk. tup2 haz plak kalah.
kite lawan jom, slim kan bdn. ada lwn br la ada semangat. hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...