Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Sunday, December 16, 2007

bilik dah terang semula

Petang tadi aku panjat repair lampu bilik aku tu la. Aku sendiri angkut tangga dari stor. Pastu mintak mak aku tolong pegangkan tangga. Takutla, kang tak pasal2 tangga melorot, sia2 je aku patah riuk. Hehe. Dah ok dah, terang benderang. Kalau tak, aku nak tengok cermin pun gelap gelita. Lepas berjaya tukar mentol dalam bilik, mak aku suh pulak tukar mentol lampu kat ruang tamu, sebab dah malap. Huhu. Lagi tinggi giler la siling kat situ. Aku buat jugakla walau gayat2 pun. Pening gak berdiri atas tangga tinggi2. Berpeluh pun ada, risau. Amau pun ikut aku panjat tau. Huhu. Tapi Alhamudulillah la, berjaya buat semua tu tanpa bantuan insan yang bernama LELAKI. Hehehe...



4 comments:

botolkosonge said...

Ehhh mano bolehhh tanpa LELAKI tak der nyer lahir anak adam dan hawa kek dunio ni heehhh hehhh hehhhh paham2 yer khee khee kheee

Hazilah Aini said...

eehhh..org ckp panjat tangga repair lampu tanpa bantuan lelaki, bkn bende lain. ape la..

Zuliati Yanina said...

hhahhaa...aku sokong cakap botol kosong..hehe.tp bab tangga sokong cakap si haz.hehe.

teringat dolu2 panjat tangga cat bilik sendiri..hehe

Hazilah Aini said...

jgn sokong dia la ted..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...