Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, December 15, 2007

hari ini?

Lepas2 subuh je dapat berita mengejut. Trus dah takleh tido. Aku lak yang lebih2. Hehe. Ted, ko jangan bagi Haz berita mengejut lagi Ted oi, mau dapat sakit jantung lak nanti. Huhuhu... Tapi okla, lupa kejap citer tu sebab mak aku ajak berjalan ke Seremban. Shopping. Pegi nursery beli bunga2 n tanah, beli kain n shopping kat JJ. Mak sibuk pilih kain, aku ni sms dengan Ted. Sempat lagi aku ni duduk rehat2 kat bangku JJ tu sambil sms si Ted tapi tak lama la.  Balik umah malam baru sms puas2. Lega dah..



Oh ye, selesema dah kurang dah tapi masuk tempat aircond memang aku takleh tahan la, ntah bape ratus kali dah bersin je.. Batuk pun skit je lagi. Ntah nape la ada orang yang mengata aku tak makan ubat la, tak makan buah la. Aku makan ubat la, aku ni seorang yang rajin makan ubat. Buah plak ikut mood aku la, aku ni senang batuk kalau makan buah. Tengok buah jugak la. Kadang2 bila mula makan je sure tekak rase perit. Baru2 ni makan buah pe.. Durian. Hehe. Petang2 tiap2 hari aku abiskan setengah bungkus roti Gardenia makan cicah dengan kuah durian. Layan pulak Spa Q sambil2 tu. Best giler! Hehe. Sebab tu sakit kot.. Hahaha. Sekarang ni kenyang pulak makan Fisherman's Friend. Tapi tadi makan aku sapu je Pepsi sejuk2 pun.. Huhu.



Waaa.. Bilik aku bergelap la dah 2 malam. Tekan suis lampu takmau menyala. Mentol la tu punye pasal. Rumah dah la takde lelaki, sape nak panjat tolong tukar mentol? Tinggi plak tu. Huhu. Hurmmm.. Takde orang lain dah, aku jugak la yang kena panjat esok ni, nak kena angkut tangga lagi.. Doakan aku berjaya, selamat naik n selamat turun. Hehe.



Pssstt.. Aku dah bese panjat tangga tinggi2 amik buah kelapa depan umah. Hehe. Orang laki takde, yang pompuan ada pun tak berani, aku je la yang sanggupnyer.. Hahaha.. Kalau nampak kat orang anak dara memanjat ni, ntah ape diorg ckp ek? Kahkahkah.. Tapi, pokok kelapa tu tak la setinggi siling umah ni.. Aduh..



3 comments:

botolkosonge said...

Haa haaa kalo anak daro yg panjat tu ape lagi spider woman laaa huuu huuuiiii..heeehh hehhh hehhhh

Zuliati Yanina said...

ko panjat juga ngan tangga haz, ted ni lagila ganas, pokok panjat selamba je. pokok duku,manggis, ted la kat hujung pokok tu..kalau nak jadi ibu mmg tak pass lagi..tapi kalau mengharungi hidup dan liku2 seorang ibu bleh...hehehe

Hazilah Aini said...

pokok byk dahan tu mmg panjat gak ted.. best kan? hehe. ni pokok kelapa, tak reti la nak panjat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...