Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, February 14, 2011

angan-anganku

Harap2 ia akan menjadi kenyataan suatu hari nanti. Kesan daripada perbualan tepon @ gayut sebelum subuh pagi tadi dengan encik suami yang bercerita tentang kawan2 di atas kapal yang ramai membawa isteri masing2, dalam fikiran aku ni dah mula terbayang dan berangan-angan. Hahahaha... Nak tau apa angan-angan aku? Boleh dikatakan impian la jugak ni.. Selepas aku tukar balik ke semenanjung, aku nak amik cuti tanpa gaji selama setahun. Setahun? Ya! Nak buat apa cuti pastu takde duit? Aku nak ikut suami aku naik kapal... Hahahahaha.. Biar suami aku yang bayar gaji aku plak. Hehe.

Perkara ni dah lama disebut-sebut sejak sebelum kami berkahwin pun lagi. Jadi, tibalah masa untuk membuat tuntutan. Hehe. Tak kisahlah suami aku naik kapal tangki pun, bukan kapal persiaran, asalkan makan free dan dapat merasa naik kapal dia kerja. Hahahaa. Tapi suami aku tu selalu sebut yang dia takut aku bosan. Tapi aku tak kira, bosan pun bosanlah, asalkan dapat merasa. Bila lagi kan? Esok2 dia dah taknak belayar dah, melepas la aku nak naik kapal! Tapi kapal persiaran pun nak naik gak. Bila ada duit lebih nanti, nak jugak aku bersiar-siar dengan cara yang lain daripada yang lain ni. Naik kapal terbang dah naik muak dah, nak naik kapal laut plak @ Star Cruise. Walaupun perjalanan dari Singapore ke Langkawi pun takpe, asalkan dapat. Alangkah bestnyer...

Angan2 bermula...  


Jauh sangat angan2 aku ni. Padahal setakat ni nak naik kapal tangki je.. Hihihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...