Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, February 07, 2011

bakal adik ipar

4 Februari yang lalu, keluarga kami buat kenduri lagi. Kali ni adalah majlis pertunangan adik aku si Syaza dengan Nazeer. Seronok bila kenduri ni, sedara-mara aku yang ramai2 tu semuanya berkumpul dan sangat meriah. Tak sampai pun 2 bulan lepas kenduri kawin aku, ni dah kenduri bertunang plak. Rezeki family aku nak dpt orang baru lagi la ni... Insyaallah aku bakal dapat adik ipar bulan September nanti. Wahhh.. Kenduri lagi!!!! Penat tu memang akan penatla lagipun waktu tu tengah raya puasa. Tapi nak buat macam mana, jodoh masing2 dah sampai.

Inilah dia Nazeer, bakal adik ipar aku.

Pagi tadi dapat sms dari husband tercinta di atas kapal. Dia berada berdekatan India katanya, dalam perjalanan ke China. So, lagi 5 hari sampailah dia ke Selat Melaka. Semoga kami dapat bergayut sekejap nanti. Hehe. Dia tanya aku cerita sensasi sekarang ni, aku bgtaulah yg Syaza nak kawin bulan 9 ni. Terkejut jugaklah dia, katanya lagi, cepat betul adik aku tu dah nak kawin. Hehe. Dipendekkan cerita setelah beberapa sms, dia rasa macam nak balik untuk majlis tu nanti. Nak rasa beraya kat kampung katanya dan jugak nak merasai kemeriahan majlis kawin dalam family kami yang sangat meriah ni.. Harap2 dapatlah dia balik dalam puasa nanti. Kalau husband aku ada, lagi la meriah, aku pun suka. Hehehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...