Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, January 20, 2011

nazir oh nazir

Sekolah aku terpilih sebagai antara 14 calon Sekolah Berprestasi Tinggi untuk Sibu. Bagaimana aku terpilih? Berdasarkan kepututsan UPSR tahun lepas, sekolah aku melonjak ke kedudukan yang jauh lebih tinggi daripada tahun sebelum ni, jadi berdasarkan NKRA sekolah aku layak diberikan ganjaran yang setimpal sekiranya berjaya dipilih sebagai sekolah berprestasi tinggi.

Apa ganjarannya? Haaa... Ganjaran tu untuk guru-guru sahaja. Guru Besar RM 7500, 5 orang guru yang terlibat secara terus dengan UPSR RM 1500 setiap seorang manakala guru-guru lain akan menerima RM 900. Sebab tu la 2 hari ni aku kerja lebih masa, balik lewat petang dan tido pun lewat. Sebab kemaskini fail2 dan buku rekod persediaan mengajar. Semuanya dinilai oleh nazir yang datang ke sekolah pada hari Rabu. Mereka juga mencerap pengajaran 2 orang guru. Alhamdulillah, nazir yang datang semalam semuanya ok. Sangat2 berpuas hati dengan sekolah kami, terutamanya asrama. Mereka kata 80% sudah dalam genggaman kami. Semoga Allah makbulkan rezeki bagi kami. Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...