Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 30, 2011

pokok naga itu sudah berbunga!

Dalam post sebelum ni aku ada cerita pasal pokok naga unik. Kali ni aku nak tunjuk plak perkembangan terbaru pokok naga ni. Sampai2 je kat sekolah pagi semalam terus nampak bunganya sedang berkembang. Apa lagi, terus aku snap gambar cepat2 sebelum ia kuncup. Itupun sekuntum bunga dah kuncup, tinggal 2 je yang masih kembang. Untuk pengetahuan sape2 yang belum tahu, bunga pokok naga ni hanya kembang waktu pagi je.. Oklah, malas nak taip banyak2.. Jom tengok!





--------------------------------------------------------------------









------------------------------------------











--------------------





Musim bunga! hehe..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...