Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Monday, April 16, 2007

15.04.07

Hari ni pegi Shah Alam tengok Hairi. Kitorg lepak2 kat TESCO tu je pastu gi makan pizza. Bertolak balik pukul 3 lebih, aku yg drive. Adik2 aku lagi 2 org tu sibuk mencari dan mengira kapal terbang. Hahaha.. Kan nampak kapal terbang amik lap bila lalu kat highway tu, dekat2 nak sampai KLIA la, area Dengkil. Pastu berenti plak kat R&R Dengkil, puasla diorg mengira kapal terbang yang lalu. Hehe.



Pastu berenti plak kat Seremban 2, saje2 je aku melencong singgah kat City Park tu sebab budak2 ni nak tengok layang2 lagi. Sempat la kejap bagi ikan kat kolam tu makan. Panasnye bukan main lagi petang ni. Selain tu, si cikgu tu ke PD arini, kursus. Tanye aku kondo TNB katne, aku pun tak tau batu bape, mak pun tak tau gak. Last2 dengar cite dah landing dah pun kat bilik. Okla tu, jumpe la jugak.. Hehe.



Hari ni pun genap seminggu gaduh. Hurmm, gaduh la kot, dua2 senyap je. Gaduh tak semestinye bertumbuk kan.. Aku ni jenis gaduh yang senyap, nak lawan cakap buat ape, lagi sakit hati.. Baik senyap tanpa kabar berita. Biar padan muka dua2. Buk, kena kat batang hidung aku!Bile nak baik pun aku tak tau la..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...