Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Saturday, April 21, 2007

good...

Sesiapa yang rasa dia tak tersenarai dalam senarai
kawan2 aku kat sini, tolong beredar dari membaca BLOG aku ni! Blog ni
hanya sesuai dibaca oleh kawan2 aku je, selain daripada tu, anda tidak
layak langsung untuk baca. Walaupun anda masuk untuk baca melalui
profile org lain yang tersenarai sebagai kawan aku, you are still
NOT ALLOWED! Tak malu ke, orang tak bagi masuk tapi nak masuk gak?





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------










Dah 3 hari berbaik-baik semula dengan orang yang aku gaduh aritu.. Dia kata tak marah pun. Bila tanya apesal senyap, dia cakap  memang saja. Eloklah tu. Huhu. Malas aku nak kacau org busy peksa. Tau2 je tengah demam teruk. Apesal la ada orang yang selalu sangat demam ek? Aku pelik ar..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...