Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
pregnancy

Thursday, April 05, 2007

pegi interview GSTT td..

Dlm surat pukul 2.30 tp aku di'interview' lps kul 6.30. Sabar je la menunggu..



Ape soalan diorg tanye? Ya allah.. Macam2.. Sampai aku pun tak tau dah skop die. Sesuka hati je ape diorg nak tanye. Ape yg teragak kot. Dr wakil rakyat tmpt aku, ahli parlimen, menteri besar, bekas menteri besar, kes bekas menteri besar (sbb die ade kes la..), pasal hal ehwal sekolah, PIPP, huraikan teras2 dlm PIPP, terms2 dlm perguruan, and mcm2 lg la.. Aku pun tak ingat dah sbb byk sgt die tanye and bertubi-tubi soalan tu sampai. Huhu. Tp alhamdulillah, sume boleh jawab.



Bdk2 sblm aku ade yg kena tanye Rukunegara, Perlembagaan Malaysia, Dewan Negara, Dewan Rakyat n pasal course yg pnh dibelajar n macam2 lg yg kdg2 tak terpikir akan ditanye. Mcm tu la kot kalau interview kerajaan.. Sume penting!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...